*auwie-auwie* ik heb pijijijijn!!!

Gisteren wilde ik Onousco in de stapmolen zetten, maar dat ging iets anders als normaal... Hij liep achter me (vind ik altijd ongelooflijk irritant, dus...) wilde ik dat hij naast me kwam lopen. Maar toen schrok hij van iets, trapte tegen mn hiel aan, mn voet zwikte om en hij ging er met zijn volle gewicht op staan...

Resultaat:

Dus ik naar huis (met mn stomme kop, ik ga nog op de fiets ook

En hij duwde echt keihard precies op de plek waar het gewoon pijn deed. Ik echt superhard schreeuwen *AAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWW* en toen zei hij: "Je hebt geluk gehad, het is niet gebroken, als hij er iets langer op had gestaan waarschijnlijk wel. Je bovenste botjes zijn zwaar gekneusd en nu moet je 24 uur met je pootje omhoog liggen en er een koude, natte theedoek omheen wikkelen."
Dus nu zit ik met mn pootje omhoog en een koude natte theedoek er omheen. Het is nu al een stuk minder dik, maar ik kan er nog niet op lopen en het begint nu echt alle kleuren te krijgen.
Ik ben iig wel blij dat het niet gebroken is, want vrijdag ga ik een weekendje op vakantie en dan had ik niet meegekunnen (nu hopelijk wel!) en dan had ik waarschijnlijk ook de hele vakantie in het gips gezeten...
Groetjes,
Sanne