ik had mijn eerste proef gereden en ze liep fout loos ik was dus ook heel tevreden
dus zou ik naar de 2e proef stappen(ff op adem komen en uitvoerig belonen
)riep de jury mij naar de auto en ze keek ongeveer zo >>>
zegt ze zo uit het niets tegen mij: jah je denkt misschien wel dat je kunt rijden...(nog meer
)maar dat is dus echt niet zow!toen had ik ff zoiets van<<<WATTUH>>>
ze zei nog dat ik rijtechnisch maar weer helemaal overnieuw moest beginnen en dat het nergens naar leek
en als ik ooit nog weer een punt wou halen en een prijs dan moest ik maar snel gaan les nemen enzenz.....
nou mijn humeur ging van
erg snel naar
ik ben gewoon bij haar weg gelopen(voordat ik nog meer van dit
werd)en weer vrolijk verder gegaan met mn 2e proef deze ging net zo super als de eerste en hier hadden we 188 en een
3e prijs met als comentaar......erg netjes gereden
(ik had de 1e proef trouwens 175)diezelfde dag reed ik mijn m2 paard met als resultaat 2x een 7 op rijvaardigheid en 2x maal dikke winst!(het waren Zjurys)
nu rijd ik al bijna 10 jaar wedstrijden en heb inmiddels veel ervaring en veel mee gemaakt maar dit vond ik toch wel alles
slaan.....ik weet zelf erg goed in te schaten wanneer ik goed of slecht heb gereden......maar stel je nu eens voor
dat ik een echte beginner was geweest,de eerste wedstrijd , onzeker , zenuwachtig ,geen ervaring.........
wat moet je hier nu meej???
wat zou jij er van vinden als een jury dit tegen jou zou zeggen,wat zou je terug zeggen,mag een jury jou dit uberhaupt zeggen??
ik ben erg benieuwd naar reacties
En dan over subtiliteit nog niet te spreken...