[WN] Aanvragen startnummer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whiffet

Aanvragen startnummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 12:56

Ik ben van plan om volgend jaar (en misschien dit jaar nog) wedstrijden te gaan rijden. Daarom wilde ik zojuist een startnummer aanvragen. Nu heb ik misschien een hele domme vraag met betrekking tot de status die ik moet opgeven. Ik ben amateur, maar ik wil graag amateur en open starten (ik neem tenminste aan dat dat nog mag...), moet ik dan bij status zowel amateur als open opgeven of alleen amateur?

Romkabouter

Re: Aanvragen startnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:00

Alleen amateur

Whiffet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 13:03

OK, maar mag ik dan met de status amateur zowel amateur als open starten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:38

Yep, het heet ook Open klasse omdat hij opengesteld is voor alle ruiters. Alleen Pro's MOETEN in de Open rijden, en anderen MOGEN in de Open rijden. (alleen als je als beginner in de Open gestart bent, maw je vindt jezelf goed genoeg om tegen pro's en amateurs te rijden, dan mag je daarna geen beginners meer starten).

Leuk dat je gaat starten! Welke onderdelen ga je doen?

Whiffet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 09:29

Ik reed altijd alle onderdelen bij de beginners,
aangezien dat altijd super goed ging ben ik overgestapt naar de amateurs.
Ik denk dat ik bij de amateurs eerst maar begin met Trail, Pleasure en Horsemanship.
En dan zien we wel waar het schip strand.
Westernriding vind ik ook altijd een superleuk onderdeel, maar het wordt zo weinig uitgeschreven.

Sonja en Romkabouter bedankt voor de informatie. Ik ga nu direct even een startnummer aanvragen.