Alles weg!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 00:47

Sjimmy schreef:
Ik heb gisteren de voorwaarden van mijn reisverzekering doorgelezen....
Weet niet of jij een doorlopende hebt? Ik heb best een goeie, misschien kan je daar wat mee?

Tja wanneer mijn auto nu in het butenland gestolen zou zijn was het idd een heel ander verhaal. Maar dat gaat hier niet op en dus heb ik vette pech Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 00:49

Ik ga morgen ook de polisvoorwaarden naspeuren hoor. Ik heb specifiek gevraagd om die inboedel verzekering maar de verzekering houdt zich van de domme. Die vertellen je zeker niet meer dan dat ze kwijt willen Boos!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 00:53

wat erg voor je zeg...wat hebben mensen eraan om zoiets te doen..
ik hoop dat alles nog gewoon terug gevonden word en ik zal ook voor je kijken.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 12:44

jeetje jolanda wat erg!godsamme ik lees hier vandaag alleen maar narigheid!he bah wat een %^&*(streek zeg!
tja ik heb alleen ponymaatje-dekens,maar anders had je er zo een zweet en buitendeken van me mogen hebben!ik heb er toch teveel.god jeetje.ik wou dat ik wat spullen voor je had zodat ik je kon helpen.....helaas is alles te klein voor lois...............sterkte meid!

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 14:32

Ik heb wel oude teugels voor je, de restvan mijn spullen is niet jou maat.
Ik vind het echt heel rot voor je!!!!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 17:27

Wat een drama, bij ons op stal is twee weken terug ook ingebroken. Er zijn 12 zadels weg uit de afgesloten zadelkamer met zadelkasten die op slot zaten. Het waren zadels van de pensionklanten, waaronder die van mij. Mijn pas aangeschafte stubben siegfried springzadel is weg. Ook zijn er o.a 3 passiers, 1 pessoa, 1 kieffer enz. weg.
Daar baal ik enorm van. maar waarschijnlijk krijgen wij nog wel wat terug via de inboedel verzekering. Je mag 10 % van de verzekerde waarde elders onderbrengen, dus bijv. op stal.
Veel sterkte met deze grote schadepost, ik weet wat je doormaakt. Heb je trouwens nog wel een auto, of had je alleen de beschikking over de bus?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132104
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 22:05

Wat een ellende zeg.....

Ik heb ook nog even gekeken voor spulletjes, ik heb nog een dressuursingel van 55 cm. liggen.
't Is een witte, van Cottage Craft.
Helaas geen neopreen, maar als "eerste hulp bij ongelukken" misschien toch wel (tijdelijk) geschikt ?
Als je interesse hebt, dan stuur maar even een PB-tje met je adres, dan zorg ik ervoor dat de singel gratis en voor nop je kant uitkomt.

Veel sterkte !

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 23:29

jongens, dit is wel een ouder topic (juli)! Waarmee ik niet wil zeggen dat Jippie niet blij is met jullie aanbod, voor alle duidelijkheid.