We gingen met de boot en we hadden de auto mee. Ik heb de hele week voor chauffeur gespeeld.

Het links rijden was eigenlijk heel makkelijk, je bent er zo aan gewend. We verbleven in een asociaal luxe hotel, ik had op mijn kamer bijv. een jacuzzi en een heel mooi hemelbed. Verder was er een zwembad in het hotel met sauna, steam etc., een fitnessruimte, beautysalon etc. En toevallig woont een schoolvriendin van de havo/vwo sinds 5 jaar in Norwich en met haar ben ik ook een paar dagen op stap geweest. Verder ben ik ook nog in mijn eentje wezen shoppen in de stad, auto in een parkeergarage gedaan en lekker de stad in gegaan, inmiddels kende ik daar ook al helemaal de weg!

Wat een leuke winkels heb je daar!!

Ook ben ik meegeweest naar de universiteit (UEA; University of East Anglia) waar mijn vader zijn eredoctoraat kreeg en daar was ook Graduation day, erg leuk om dat eens mee te maken!
Ik heb in deze week zoveel heerlijk eten op, volgens mij heb ik in een jaar tijd niet zo veel en lekker gegeten!

Het was een heerlijke relax week, ik ben helemaal bijgekomen van alle stress van de afgelopen tijd, maar ik was wel weer heel blij dat ik de paarden weer kon zien. Heb ook meteen vanavond weer gereden.