Voorheen reed ze enkel met een halster met teugels eraan, en zonder zadel. Maar dan durfde ze nog niet te draven.

Dus ik naar 2 verschillende ruiterzaken geweest, en ooh wat een prijs verschillen zeg!!

Bij de een kosstte een wintec zadeltje ruim 180 euro (exclusief beugels etc) en een hoofdstelletje 30 euro.
Bij de ander kosste het zadeltje 120 euro, inclusief alles en een nog veel mooier hoofdstelletje (wit ondelegd

Nou ik zou me echt schamen als ik die ene ruitersportzaak was. Hoezo ik maak misbruik van de euro?

Afijn, ik heb dus een heel pittig zwart kunsstof zadeltje gekocht met alles erop en eraan, en een heel mooi zwart leren hoofdstelletje met wit onderlegd. En een dubbele neusriem!Nou sjieker kan toch gewoon niet?

Thuis even gepast, en het staat haar echt geweldig! Je zou er haast zelf op klimmen *grinnik*
Nee die eer is morgen aan mijn nichtje.

Leuk joh die kleine shetland spulletjes, zo piepklein allemaal! En erg licht.
Ik wil nog wel meer aanschaffen, zoals dekentjes en zo, echt voor de heb.

Als het goed gaat allemaal, gaat mn nichtje met Tamaartje naar de rijvereniging bij de pony's. Daar rijden veel shetjes tussen, lijkt me echt zo

Voor een 20 jarige is ze echt heel fanatiek en pittig! Ze is erg vooruit gegaan, ze is helemaal niet mager meer, lekker gevuld, maar wel netjes, superglad vachtje en zo, en komt lekker op conditie.
Nee echt een heel leuke pony die Tamaartje.