Ik ga binnenkort bij een club/rijvereniging.. om na een tijdje officieel te starten.

Nu ga ik zobiezo wat informatie opvragen bij de 2 verenigingen maar als jullie alvast wat info kunnen geven ook altijd goed natuurlijk, kan mij weer een telefoontje/mailtje schelen

Maar de eigenaresse van het paardje wil graag dat ik bij
- De Lourenshoeve
- De Eschruiters
een van bovenstaande 2 ga..
Ze heeft zelf bij de Lourenshoeve gereden met haar paard (ik rijd op haar E-pony) en dat beviel haar erg goed. Ze vond dat je er super les kreeg en echt van hoe je nou je benen moet gebruiken, je handen, je zit etc. en dat is voor mij en Kannet wel erg handig ((Kannet is on-ervaren 3 jaar, zins dit jaar(mei) onder het zadel en ik heb 6 jaar manege-ervaring en dan wel verzorgpony's gehad enzo maar echt les niet ((ja nu wel van de eigenaresse)))) alleen is helaas de Lourenshoeve wel een eindje rijden ((licht eraan welke route je neemt, maar ong. 13 - 17 km))
De Eschruiters is echter dichterbij, maar is echt springen (wil wel keertje aan een spring concour mee doen maar er echt ver in gaan nee.. wil meer dressuur kant op, kannet kan volgens de eigenaresse (altans dat denkt zij) allebei wel dus dat is mooi makkelijk) Het is niet meer als 3 km rijden, dus wel lekker dichtbij.
Van de Lourenshoeve en de Eschruiters hoor ik allebei erg positieve dingen, dus dat maakt het wel extra positief maar ook lastiger
Morgen ga ik even bij de opendag van de Lourenshoeve kijken, en ga een keer kijken als er les is hoe die lessen er worden gegeven (zowel bij de eschruiters als de lourenshoeve)Maar dus nu mijn vraag welke raden jullie aan?
Dus welke keuze hadden jullie gemaakt als je dit zo leest? En er graag een reden bij..

Alvast bedankt,
Groetjes
Snap hier helemaal niks meer van
De ene mod zegt: WD-Vragen, de ander EA-Diensten, weer een ander zegt PP