Nog een eerste premie in Assendelft

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Nog een eerste premie in Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 20:27

Mijn kleine Cheeka heeft ook een eerste premie gehaald vandaag in Assendelft *LOL*
Toen we vanmorgen weggingen ging ze super op de trailer en onderweg was ze erg braaf. Op het terrein aangekomen eerst betaald en toen voor de zekerheid maar laten meten of ze wel 1.57 was. We waren mooi op tijd, maar ze bleek dus 1.55 m te zijn en moest in een andere rubriek. Ik had 15 minuten om alles in orde te maken en dat was gelukt, maar toen vergaten ze me op te roepen en hebben we de rubriek gemist...
Uiteindelijk is het met een beetje hulp van mijn voorbrenger allemaal goedgekomen en mocht ik nog tussendoor *LOL*

Ze kreeg een eerste premie en volgens de voorbrenger is ze ook ster geworden. Ik kreeg er in ieder geval wel een lintje van, naast het lintje van de eerste premie, en daar stond heel duidelijk 'Stermerrie NRPS' op Lovers Maar iedereen zegt dat dat alleen in Ermelo kan dus ik twijfel er toch een beetje aan. De voorbrenger zegt dat ze ster is en je krijgt dat lintje toch niet voor niets Verward En de jury zei ook dat het niet meer nodig was om met haar naar Ermelo te gaan 10 augustus(ga dus lekker relaxed zonder paard), maar ik zie het wel als ik het paspoort terugkrijg Haha!

Ik ben in ieder geval heel trots op haar en met het chippen stond ze ook heel braaf stil Lovers Alleen toen moest ze nog op de trailer.... Huilen uiteindelijk is het na twee uur gelukt, longeerlijn sprong ze overheen en toen liep ze los. Ze werd zo druk dat we haar maar even in een box hebben gezet en later kwam de voorbrenger om te helpen. We hebben van alles geprobeerd, longeerlijn, bezems...etc(ze moest toch echt weer mee naar huis Haha! ) Uiteindelijk maar een spuit Sedalin gegeven en zelfs toch begon ze weer te steigeren en weg te springen. Toen hebben we een jas over haar hoofd gedaan en haar heel voorzichtig ingeladen en dat lukte Party!! Ik was het trouwens ook wel zat...de terugreis was ze verder heel rustig(gek hè na zo'n spuit...) en met uitladen was ze ook heel braaf. Nog lekker een paar uur buiten gehad en nu staat ze weer heel happy op stal Lovers

Alles bij elkaar was het dus een heel geslaagde dag en dat ze te klein is heeft ook weer het voordeel dat ik als ze straks goed onder het zadel is nog een paar maanden bij de pony's mag starten *LOL* Ik had eigenlijk de overstap naar de paarden al gemaakt, maar kan nu toch nog weer even ponyrijden *LOL*

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 10:31

gefeliciteerd met je eerste premie en ik hoop voor je dat er in je paspoort staat dat ze een stermerrie is.