. Nappie is nog steeds niet beter, loopt prima in stap maar zodra we gaan draven is ie duidelijk onregelmatig. Het been is niet meer dik, niet meer warm, geen vocht erin helemaal niets en toch kan ik niets anders dan wat ik zeker al 13 weken doe en dat is elke dag hetzelfde rondje stappen! Afgelopen winter verheugde ik me er zo op om deze zomer onze eerste wedstrijdjes te rijden en heerlijk lange tochten over de Veluwe en Lage Vuursche te maken............. en ook Nappie was er echt aan toe na een hele winter op stal staan lekker naar buiten te kunnen en lekker te dollen. Ik weet het soms gewoon niet meer, de rekeningen stapelen zich op (Prima heeft Nappie in december uit de verzekering gehaald
) en a.s. maandag komen ze weer foto's maken, nu van beide voorbenen om ze te kunnen vergelijken. Ik hoop zo dat het niets ergs is (stilletjes hoop ik dat het gewoon aanstelleritis van hem is, maarja ik weet wel beter) en in m'n achterhoofd houdt ik ook rekening met het ergste.....dat het misschien wel z'n hele leven stappen wordt
Sorry hoor jongens, ik moest het even kwijt, ik had namelijk het hebben van een eigen paard heel anders voorgesteld! 

) heeft Nappie in december uit de verzekering gehaald omdat het best veel geld kostte en hij nog nix gepresteerd heeft...........en dan zul je net zien dat dit gebeurd
was ik even vergeten