!Hoe ging dat bij jullie..?Je kent haast nog niemand,maar ja het belangrijkste is dat je paardje zich er goed bij voelt toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!Hoe ging dat bij jullie..?
...maar ondertussen geheel opgenomen in de groep en ik ook geloof ik
! Debbel schreef:Zal ik er maar op reageren dan haha. T verhuizen zelf was een ramp met Dana, ze wilde de trailer niet in echt een drama. Na een uur mn instructrice gebeld of zij kon helpen en ja hoor 5 minuutjes en toen stond ze erin. Op mn nieuwe stal aangekomen wist ze niet hoe gauw ze de trailer uit moest komen helemaal drijfnat. Lekker op stal gezet zodat ze een beetje aan haar box kon wennen. Nog een uurtje erbij gebleven. Volgende eventjes losgegooid in de paddock en daarna een half uurtje lesgehad en dat zo weer ogebouwd. Verder vond ik de mensen op Insulinde allemaal erg vriendelijk, kwamen zich ook allemaal voorstellen en een praatje maken. Daar was ik wel heel blij mee. Maarre jij bent ookeen leuke en spontane meid dus dat gaat helemaal goed komen Sanne! Je hebt een wijs belsuit genomen vind ik.
Groetjes Debbie
!
X san
gelijk ponybeest in de wei gegooit eerste keer erbij geweest met uit de wei halen en erin zetten en dat was het
Petra_O schreef:ik ga over drie weken verhuizen! zoooo spannend. Ik leef met je mee!
paard staat lekker bij me vriendin thuis! kleppieklep schreef:Petra_O schreef:ik ga over drie weken verhuizen! zoooo spannend. Ik leef met je mee!
Ok dan!En hoe reageren ze bij jou op stal,nu je bijna weggaat..?Nou,ben benieuwd hoe het bij jou zal gaan verder...