Spannend!Binnenkort naar een nieuwe stal...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kleppieklep

Spannend!Binnenkort naar een nieuwe stal...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 06:41

Pff ik vind het maar spannend naar een nieuwe stal Verdrietig !Hoe ging dat bij jullie..?
Je kent haast nog niemand,maar ja het belangrijkste is dat je paardje zich er goed bij voelt toch?

Debbel

Re: Spannend!Binnenkort naar een nieuwe stal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 13:36

Zal ik er maar op reageren dan haha. T verhuizen zelf was een ramp met Dana, ze wilde de trailer niet in echt een drama. Na een uur mn instructrice gebeld of zij kon helpen en ja hoor 5 minuutjes en toen stond ze erin. Op mn nieuwe stal aangekomen wist ze niet hoe gauw ze de trailer uit moest komen helemaal drijfnat. Lekker op stal gezet zodat ze een beetje aan haar box kon wennen. Nog een uurtje erbij gebleven. Volgende eventjes losgegooid in de paddock en daarna een half uurtje lesgehad en dat zo weer ogebouwd. Verder vond ik de mensen op Insulinde allemaal erg vriendelijk, kwamen zich ook allemaal voorstellen en een praatje maken. Daar was ik wel heel blij mee. Maarre jij bent ookeen leuke en spontane meid dus dat gaat helemaal goed komen Sanne! Je hebt een wijs belsuit genomen vind ik.
Groetjes Debbie

Debbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 13:38

euh besluit natuurlijk he!

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 13:40

Wij hebben ons paardje gestald op een kleine pensionstal, hiervoor had hij bij kennissen gestaan (veel verder weg, zonder bak etc.) meteen was er zo'n goede klik dat het zo super ging! We hebben hun trailer gebruikt (ze zijn meegeweest hem ophalen dus) en ben nog steeds superblij dat ie daar staat!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:57

Ben ook 2 maanden terug verhuist en binnen een week nog een keer door omstandigheden.Maar waar ik nu sta had ik eigelijk meteen wel een klik paardje had wel veel moeite om te wennen Lachen...maar ondertussen geheel opgenomen in de groep en ik ook geloof ik Knipoog!

kleppieklep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 21:26

Debbel schreef:
Zal ik er maar op reageren dan haha. T verhuizen zelf was een ramp met Dana, ze wilde de trailer niet in echt een drama. Na een uur mn instructrice gebeld of zij kon helpen en ja hoor 5 minuutjes en toen stond ze erin. Op mn nieuwe stal aangekomen wist ze niet hoe gauw ze de trailer uit moest komen helemaal drijfnat. Lekker op stal gezet zodat ze een beetje aan haar box kon wennen. Nog een uurtje erbij gebleven. Volgende eventjes losgegooid in de paddock en daarna een half uurtje lesgehad en dat zo weer ogebouwd. Verder vond ik de mensen op Insulinde allemaal erg vriendelijk, kwamen zich ook allemaal voorstellen en een praatje maken. Daar was ik wel heel blij mee. Maarre jij bent ookeen leuke en spontane meid dus dat gaat helemaal goed komen Sanne! Je hebt een wijs belsuit genomen vind ik.
Groetjes Debbie

Ok thanks Deb Knipoog !
Ja ik denk ook wel dat dit een wijs besluit is..En ook beter kwa hulp en oefenen haha!Hou je op de hoogte Pling X san

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:35

ik ga over drie weken verhuizen! zoooo spannend. Ik leef met je mee!

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:38

ik ben een paar maanden geleden naar een stal verhuist waar ze eigenlijk net geopend waren dus ik was 1 vsn de eerste die er kwam te staan, dat scheelt al weer kwa mensen leren kennen. we zijn 's ochtends voor de wedstrijd bij de oude stal weggegaan en 's avonds na de wedstrijd gelijk doorgereden naar de nieuwe stal Lachen gelijk ponybeest in de wei gegooit eerste keer erbij geweest met uit de wei halen en erin zetten en dat was het Tong uitsteken

kleppieklep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 07:00

Ik hoop dat het bij mij ook zo makkelijk zal zijn,maar dat zien we dan nog wel..Ben wel benieuwd hoe t allemaal zal gaan!

kleppieklep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 07:01

Petra_O schreef:

Ok dan!En hoe reageren ze bij jou op stal,nu je bijna weggaat..?Nou,ben benieuwd hoe het bij jou zal gaan verder...

Tesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:07

Ging met mijn paard eigenlijk vanzelf. Heb eigenlijk helemaal niets aan mij paard gemerkt. Grappig he?

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:14

Hoi!

Ik ben vorige maand verhuisd naar een nieuwe stal met mijn 4 jarige ruin. Ik maakte me in het begin erg druk of ie zichzelf zou kunnen vinden in zn nieuwe box en zijn omgeving.
Maar ik heb hem 3 dagen voor vertrek homepatische druppels gegeven door zijn voer, om de eventuele stress in de trailer te verminderen en ook voor de eerste uurtjes in zijn nieuwe box.
Hij stond zo in de trailer en de rit (40min) daarna toe ging ook goed..
Hij heeft de 1ste paar uur wel wat gesnoven en druk om zich heenstaan kijken en draaien in de box. Maar het viel eigenlijk wel mee allemaal.
Hij maakte een zooitje van zijn box, daaruit kon ik opmerken dat ie wel veel bewoog in zijn box.
Maar als ik hem mee naar buiten nam om in de paddock te zetten was ie vrij relaxt. Hij reageerde overal positief op!
Dus ik maakte me druk om niks!

Veel succes

kermitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:31

Hee
Als je jezelf blijft, en gewoon zorgt dat je goed voor je paard zorgt, gaat het volgens mij helemaal goed komen!
Heel erg veel suc6 en sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:09

VSW --> PP.

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:12

Geen ervaring mee Lachen paard staat lekker bij me vriendin thuis!

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 07:34

kleppieklep schreef:
Petra_O schreef:

Ok dan!En hoe reageren ze bij jou op stal,nu je bijna weggaat..?Nou,ben benieuwd hoe het bij jou zal gaan verder...

De pony is nu nog mijn verzorgpony. ze waren wel verbaasd toen ik haar ging kopen, maar dat was het wel eigenlijk. geen vervelende reactied gehad. Behalve van 1 iemand, die praat niet meer met me, maar dat deed ze toch al niet. En om eerlijk te zijn heb ik ook liever dat ze haar mond houd.