Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
maar daar kan ik wel tegen,op het einde van de les zegt ze ook meestal dat je dat niet zo op moet vatten e.d.
Dat is altijd wel leuk daarna om te horen.
dat toch niet. 
) dezelfde instructrise heb gehad, en nogsteeds heb. Ze kan behoorlijk 'boos' worden, maar ze weet precies wat ik kan, en wat het paardje kan waar ik op rijd (ja ik rij op haar pony's) Daardoor is het altijd op het goede moment dat ze begint te 'schelden' (denk aan: "kom op nou je doet helemaal je best niet, DOE nou eens was, wat zit je nou te doen op dat paard?") En ze weet ook wanneer ze complimentjes moet geven, en dat is heel erg belangrijk, complimentjes, dan weet je precies wat ze van je verwacht. Ook legt ze iets uit als ik het niet snap en als het goed gaat komt vaak de vraag: "voel je waar ik heen wil?" en dat is ook belangrijk, dat ze naar je luisterd!
maar ze is ook heel aardig, complimentjes als het goed gaat en dat geeft ook een extra goed gevoel na je les, als het lekker ging.

. Zo iemand die zelf niet eens iets snapt van lesgeven en dan ook nog gaat schreeuwen als je je paard niet meteen van halthouden in galop krijgt. Dankzij haar zijn er op onze manege al heel veel mensen helemaal van paardrijden af gegaan en dat is met zo iemand ook wel logisch maar wel zonde. Ik zou je dus willen adviseren om vooral niet het plezier in het rijden te verliezen en daarom dus zo snel mogelijk een andere instructeur te zoeken! SUC-6!!!