Vandaag ging ik naar stal en ik zag van een afstand dat Kasmier lag in z'n stal, hij ligt nooit overdag dus wist gelijk dat er iets was, toen ik z'n box naderde begon hij heel intens hoog en keihard te gillen. Hij sprong overeind en toen zag ik dat z'n stal in cirkels uitgesleten was, dus ik gelijk z'n halster gepakt, maar hij lag weer, dus ik heb hem overeind gejaagd en gelijk halster om en gaan lopen. Toen heb ik de VA gebeld en tijdens dat ik met hem liep stortte hij telkens door z'n benen.
Op een gegeven moment stortte hij telkens door z'n benen waarvan 1x bijna bovenop mij, dus ik heb hem maar weer op stal gezet voor 't blessuregevaar als hij viel op de stenen. Toen kwam de VA aan en heeft hem een pijnstiller gegeven en onderzocht. Hele zware koliek dus, waarschijnlijk het bandje wat tussen de nieren en milt zit over de nier heen geslagen

Maar Kasmier werd niet rustig en toen vond de VA dat het toch tijd was om naar de Uithof te gaan. Dus Merilyn en een stalgenoot die zijn de trailer gaan halen en hebben mij samen met hem naar de Uithof gereden.
Daar weer verdere onderzoeken en toch idd waarschijnlijk het bandje over de nier heen. Hij moet een nacht blijven om hem goed in de gaten te houden, want waarschijnlijk als de pijnstiller uitgewerkt is kan de pijn zodanig worden en de spanning op het bandje, dat hij geopereerd moet worden.
Ik zit hier dus ook echt als een giga-stressende-zombie... M'n kindje staat daar en ik ben hier... Ik hoop zo dat de telefoon niet gaat dat hij geopereed moet worden....

Maar man o man, wat breekt dit op zeg, ik ben echt een strompelend wrakje nu....
Ik hoop dat 't goed komt...
Moest 't ff kwijt, lang verhaal geworden, maar ja....