Camil zag er super uit, niet te dun niet te dik, mooi getoileteerd enz enz.. tot vrijdag.. Ze was ineens een heel stuk magerder maar verder was alles nog redelijk oke. Amy en ik hebben haar toen gewassen en geknot, beetje bijgeknipt alles enzo.. ze zag er super uit en ik was trots op mijn 2 meisjes..
Zaterdag ochtend 5 uur opgestaan

Daar aangekomen eerst aangemeld bij t secretariaat. Daarna laten meten op 1.45. Toen was het wachten op Liberty omdat zij Cmail zou voorbrengen. Maar ze waren helaas te laat dus heeft een andere meneer Camilla bij stamboekopname voorgebracht.
In de ring kregen we al meerdere malen te horen dat Camil er slecht uit zag, te dun was e.d.
Natuurlijk helemaal niet leuk om te horen, maar gelukkig vond iedereen Make een prachtig beestje.
Toen we de ring uitkwamen werd er door verschillende mensen gezegd dat we Camil terug moesten trekken, omdat ze waarschijnlijk toch een 3e premie zou halen, en volgens iedereen was Camil sterwaardig en dan zou ze nooit meer een ster krijgen, wat dus later bleek dat ze volgend jaar gewoon een ster kan behalen. Een hoop gestress en ik wist niet wat ik moest doen..
Ik heb met verschillende mensen overlegd o.a. Meneer van de Rakt (goede NF hengstenhouder) en dus met Liberty en haar zus.
We hebben toen toch besloten gewoon door te gaan, we waren er toch en hadden betaald.. En als ze een 3e premie kreeg kon ze volgend jaar gewoon ster worden dus waarom niet?
Nou, Linda heeft haar toen voorgebracht en werkelijkwaar die arme pony was niet vooruit te branden. Tussen 3 showende fokmerries liep mijn ongeveer half dode merrietje haar rondjes..
Alle 3 de merries een eerste premie, maar onze knappe camil kreeg toch een 3e.
Helaas.. Maar voor mij blijft ze de beste.
Wat er nu precies is weten we nog niet, ze krijgt iig nog minstens een maandje rust voordat ik begin met rijden e.d. Ik heb maismeel gekocht en vitaminepoeder.. Nu maar hopen dat de arme merrie er snel bovenop komt. Haar vacht is ook erg dof terwijl ze een week geleden nog volop glom..
Volgend jaar weer terug naar de keuring, met een volle en bespierde kameel, en dan door naar Ermelo!