Ook nog even wat stallen gemest, er zou die nacht nog iemand uit Wales komen om daar de paarden te laten rusten van de reis.
Om 11 uur waren we klaar en was het toch echt wel tijd voor een biertje.
Iets voor 12 kwamen Allan en John aan met 2 shires (echt grooooot) een sektie C merrie en een schitterend palomino A hengstje.
Toen die op stal stonden was het weer tijd voor een biertje. En nog een...
Om half 3 gingen we toch nog maar op bed

Vanmorgen hadden we lekker de tijd, we hoefden pas om half 9 weg.
Eerst moest Copper voor de stamboek opname. Dat was voornamelijk lang wachten...
Daarna gingen ze weer op de vrachtwagen en konden we ze daar makkelijk opmaken.
We waren zo'n 1,5 uur eerder aan de beurt dan gepland, niet na de sektie B maar na de K's.
Wel lekker, anders sta je maar te wachten...
Kyra haalde een 1A premie en mocht na alle veulenrubrieken terug komen voor het veulenkampioenschap. Dat won ze ook. En ook geselecteerd voor de nationale veulenkeuring.
De jury was heel erg enthousiast over Kyra, goed ontwikkeld, veel rastype, beste bewegingen, veel uitstraling en een mooi hoofd.
Daarna moesten we een tijdje wachten voordat Copper aan de beurt was.
Ze won haar rubriek en kreeg een 1A premie en ze mag naar de nationale keuring in Kootwijk.
Later moesten we met Kyra nog mee doen voor het algemeen dagkampioenschap, wel leuk met alle kampioenen in 1 ring. Dat werd gewonnen door een sektie A en een K was reserve.
Daarna was het (uiteraard) weer tijd voor een biertje

De keuring was vroeg afgelopen en rond half 4 reden we weg. Nog even Herman thuis afgezet en daarna nog ruim 2 uur naar huis gereden.
Pfff... lange dag maar wel succesvol

En het was ook nog een kleine boktmeeting, Bertus (Lageveld), Buster en Westernfreak waren komen kijken.
Ik had het jammergenoeg wat te druk om nog een beetje te kletsen.
Ik heb zelfs niet eens foto's gemaakt

Volgende week zal ik wel de foto's van de fotograaf opgestuurd krijgen, dan zet ik ze natuurlijk wel op bokt