na een onrustige nacht met beesten in de kamer en spinnen in bed werd ik om 3 uur klaar wakker om niet meer te kunnen slapen zenuwen voor Hinke

Dus maar begonnen met wassen etcetc.
We waren mooi op tijd op het keuringsterrein en op naar Hinke.
Die gewassen en mee genomen naar de trailer en toen mocht Lodewijk voor stamboekopname (opgenomen in het stamboek)
Daarna mocht Hinke.
Ze was moe van al die aandacht en perste er een aardig drafje uit maar niet zo mooi als dat ze kan.
helaas dacht ik daar gaat mijn eerste premie waar ik zo op hoopte ... Maar niets was minder waar.
Niet alleen haalde Hinke een eerste premie ze won haar rubriek zelfs!!!!!!!!!!!!!!!! oooh wat was ik trots zeg haha ik had het wel even moeilijk mijn kleine mooie grote meid die zo maar eerste werd!(enjawel uitgenodigd voor de keuring in woudenberg hiephoi!)
Het veulen van Zeske had ook een eerste premie geloof ik en verder weet ik het niet het ging zo langs me heen.
Charlot werd daar helaas kreupel dus hebben we terug getrokken.
En de ruinen rubriek waren Olympic en Lodewijk 1 en 2 (helaas wel van achteren maar we zien het positief)
beiden met een 2de premie.
daarna had ik een show helaas net op het moment dat het ging stortregenen

Daarna de zadelrubriek Lodewijk liep heel fijn voelde goed aan strekte heel mooi iets te mooi waardoor ik nog meer wilde maar toen maakte hij er 2 galoppassen tussen.
jammer maar dat koste me wel voor het eerst sinds hij onder het zadel is de eerste plaats.
Ik werd zelfs 1nalaatste (wanneer begon de volgen cursus dammen ookalweer)
Gelukkig hielden Karin en Luuk en Anouk met Olympic de eer van onze stal hoor door 2de en 1ste te worden super!
een geweldig geslaagde dag jammer dat Lottie het minder deed maar van Hinke sta ik nog te glunderen....