Zaterdag rond een uur of 5 toen ik wilde gaan voeren zag ik dat sterre het erg benauwd had en ze stond te trillen op haar benen na het even afgekeken te hebben heb ik toch maar de da gebeld en die zij dat ze krampkoliek had en dus kreeg ze een injectie buscopan, ik zei nog ze heeft volgens mij geen koliek maar ja ik ben geen voledig afgestudeerd da (gedeeltelijk) ,ze had al de hele dag niet gegeten of gedronken dus ik was blij dat ze savonds weer iets at.
Toen ik vanmorgen(zondag) wilde gaan voeren weer hetzelfde verhaal!
Dus ik heb toen ome hans gebeld en die gaf mij het nummer van een echte paardenarts (die heeft hier in de buurt pas een kliniek geopend)deze kwam meteen want hij dacht dat ze longontsteking had!Maar ze had geen koorts? Nou blijkt ze dus een slokdarmverstoping te hebben/gehad en nu heeft ze dus antibiotica want hij zij dat dat propje nu naar haar longen is geschoten waardoor ze van de week dus alsnog longontsteking zou kunnen krijgen ,dus nu maar afwachten en hopen dat het allemaal meevalt
ps:sterre heeft dus al vanaf haar geboorte een open gehemelte waardoor de kans op dit soort dingen dus veel groter is!

Ik denk dat ik nu pas snap wat je bedoelde
en mijn reactie sloeg nergens op, excuus