1e dag vierdaagse van holten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

1e dag vierdaagse van holten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 13:54

hehe... heb de 1e 20 km achter de rug. ik doe maar 3 dagen mee hoor... dus mijn kont word nog ietsie gespaard.
cisca haalde mij om 4 uur op in almelo en op naar holten... daar aangekomen ff wat gedronken en hoofdstelnummers opgehaald.
farouk en dino opgezadeld en ja hoor cisca was haar stempelkaart al weer kwijt... ik overal rondgereden om te zoeken, hij lag dus daar waar we koffie hadden gedronken.. terwijl ik daar als 1e had gekeken en toen lag er volgens de omstanders niets Frusty
om half 6 zijn we gestart... we hebben heel rustig aan gedaan, het 1e uur hebben we eigenlijk alleen maar gestapt, heel misschien 5 minuutjes draf.
toen hebben we er een lekker draftempo ingezet doordat het keihard begon te regenen. toen weer gestapt en kwamen we aan bij het rustpunt.
even een sigaretje gerookt en een stuk kaas naar binnen gewerkt en weer verder gereden.
er zat een heel irritant groepje achter ons, die haalden ons in en hadden een heel raar tempo, dan weer 5 minuten stap en wee 2 minuten draven... heel irritant, want wij konden niet veel daardoor.
uiteindelijk hebben we ze ingehaald en er een goed draftempo ingezet zodat we een heel end voor hun kwamen en er geen last meer van hadden.
zo ff lekker doorgereden... het was gelukkig weer droog geworden. toen weer ff gestapt, want dino had nog niet echt een goede conditie Dromen
we kwamen aan bij een heuvel en daar wouden we wel een galopje tegenop doen... dino had er ineens zit in en begon rare sprongetjes te maken Haha! ik had eigenlijk verwacht dat farouk ook wel een bok zou maken, maar dat viel nog mee... toen nog ff lekker gestapt en we waren er alweer.
we zijn in totaal 2.5 uur onderweg geweest... nog niet eens zo heel erg lang, als je bedenkt dat we heel lang gestapt hebben...
vandaag gaan we als het goed is wat meer tempo rijden dan vandaag...
en dan nog een dagje en dan is mijn kont wel goed kapot denk ik...
groetjes liselot