Bijna wel, dat is dan ook weer wel positief...Ze had een 65 op exterieur, en 68 op bewegen. (voor ster is vereist 68 op ext., 60 op bewegen). De jury vond haar te weinig ontwikkeld, ze had wat royaler gemogen kwa lichaamsbouw en bespiering. En [naam verwijderd] heeft wat een weke ruglijn...
Jammer, jammer, jammer...maar goed, we hebben het nu tenminste wel geprobeerd. En de score is absoluut niet om je voor te schamen....(troostte zij zichzelf...)
Dus, met zo'n resultaat gaan we het wel weer eens proberen. Voor nu gaan we ons eerst concentreren op het veulentje dat in haar buik moet groeien, en we gaan rustig aan beginnen met haar uit te brengen in de sport (een goede vriendin van me gaat haar rijden) , en daarna, zien we wel weer. Ze is nog maar 5, misschien wordt ze van de bevalling wel wat breder, en de bespiering, die moet grotendeels nog komen....
toch, wat een lange opwindende maar vermoeiende dag zeg...tsjong, ik zit hier helemaal duf en moe... Ik heb vandaag wel een heel scala van emoties meegemaakt, wat was ik zenuwachtig, en blij dat ze zich goed liet zien, ik was zo blij toen ze 1.61m. hoog bleek (ik had haar eens gemeten op 1.59m.), en toch, ik was ook wel wat teleurgesteld toen ze net geen ster bleek...
In Friesland hier zetten ze de paarden nog ' op tal' net als vroeger, en [naam verwijderd] mocht een plaats naar voren, ze liep als derde...de eerste 2 werden wel ster....
Ach, volgende keer beter. ik vind haar nog steeds een plaatje van een dier, en als het veulentje net zo loopt als mams, dan mogen we niet klagen... Zo'n keuring was wel hartstikke leuk om eens aan deel te nemen...
tot zover, verslag van [naam verwijderd] op de keuring.