Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) 
Iris_safarii schreef:Ik heb ook altijd mijn cap op het is voor je eigen veiligheid als ze eraf vallen en hun nek breken is dat hun probleem ,en dan kan ik nog lekker lang genieten van mijn paardjes omdat ik zo slim ben geweest om een cap op mijn hoofd te zetten.
Iris_safarii schreef:Ik heb ook altijd mijn cap op het is voor je eigen veiligheid als ze eraf vallen en hun nek breken is dat hun probleem ,en dan kan ik nog lekker lang genieten van mijn paardjes omdat ik zo slim ben geweest om een cap op mijn hoofd te zetten.
.
hildetc schreef:ik vind het niet ok dat in alle paardenbladen de professionele ruiters geen cap op hebben, terwijl ze zelf het grote voorbeeld vaak zijn!!! ze hebben in dit geval een voorbeeldfunctie. ik houd daar zelf ook rekening mee als leerkracht, moeten zij ook doen. verder moet iedereen zelf weten of hij of zij een cap draagt. ik doe het in ieder geval wel altijd. zonder cap voel ik me zelfs kaal.