terwijl wij ons keurig aan de ruiteretiquette hielden. Dit is trouwens niet de eerste keer dat mij dat overkomt en het ligt eeeeecht niet aan mij.Zijn er nog meer ruiters die dit mee of hebben gemaakt. groetjes chantal Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
terwijl wij ons keurig aan de ruiteretiquette hielden. Dit is trouwens niet de eerste keer dat mij dat overkomt en het ligt eeeeecht niet aan mij.Zijn er nog meer ruiters die dit mee of hebben gemaakt. groetjes chantal chantal21 schreef:hoi alicia misschien moeten we de gemeente van leiden eens bellen om te vragen of ze wat aan het ruiterpad kunnen doen want het is nu levensgevaarlijk om er op te rijden.

Ik vraag me weleens af waarom ruiters hun bewijs moeten halen terwijl de automobilisten 9 van de 10 keer niet de ruiterseinen kent
.Ik zou graag willen dat iedereen die slechte ervaringen hebben met weggebruikers dit te melden en ik zou graag ook willen weten of de mensen met een auto slechte ervaringen hebben gehad met ruiters die zich in het verkeer hebben misdragen.
n sanne
( Ja mijn paar dan ook!!!
( echt irritant! En onlangs nog op een zeer drukke baan waar ik me niet op de baan waag want dan duurt het geen 5 minuten voordat we aangereden worden, was er nog zo'n ouwe zak aan het zeuren dat ik maar op het ruiterpad moest gaan rijden. Ja ook wel goed gezegd als er géén is!!!!