Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
deschels schreef:Dit staat hier niet goed geloof ik...
Hahaatje schreef:deschels schreef:Dit staat hier niet goed geloof ik...
Waar zou het dan moeten staan?
Hahaatje schreef:Is er niet een manier om op te meten hoeveel een paard nog groeit?? Met een stro-touwtje en dan de afstand meten vanaf een bepaald punt (ergens bij de schouder) tot aan de grond en dan het touwtje weer vanaf datzelfde punt bij de schouder omhoog steken... (o.i.d...)
maar weet het ook niet precies

Hahaatje schreef:Is er niet een manier om op te meten hoeveel een paard nog groeit?? Met een stro-touwtje en dan de afstand meten vanaf een bepaald punt (ergens bij de schouder) tot aan de grond en dan het touwtje weer vanaf datzelfde punt bij de schouder omhoog steken... (o.i.d...)
anders krijg je paarden van boven de 2 meter

OemmiejO schreef:Volgensmij groeit een paard ook tot z'n 8e.
Waarom zouden ze anders tot hun 8e elk jaar gemeten moeten worden als je wedstrijden start?
_tarja_ schreef:Hahaatje schreef:Is er niet een manier om op te meten hoeveel een paard nog groeit?? Met een stro-touwtje en dan de afstand meten vanaf een bepaald punt (ergens bij de schouder) tot aan de grond en dan het touwtje weer vanaf datzelfde punt bij de schouder omhoog steken... (o.i.d...)
zoeits heb ik ook weleens ergens gehoord jamaar weet het ook niet precies