Ik ben het meer dan zat!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Ik ben het meer dan zat!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-02 07:13

Jullie zullen dit niet geloven maar mijn probleem kind heeft weer een ongeluk gehad.
Ik was vanmorgen naar DC geweest. Alles was rustig, niets aan de hand. Dus ik had haar en Sugar gevoerd en was er eigenlijk niet lang gebleven. De muggen zijn niet te genieten! Boos! Maar goed, ik ging terug om 6 uur s'avonds om hen te voeren en ik had al een naar gevoel toen ik arriveerde. Sugar was in het weiland, maar ik kon DC niet vinden. Toen ik haar naam riep kwam ze uit de barn en guess what? Haar ander achterbeen was helemaal opgereten. Dus meteen de veearts gebeld en die is toen ook met spoed gekomen. Haar tendons waren gescheurt en die moesten zodoende weer gehecht worden. Haar gehele achterbeen is gehecht. In vijf dagen zal de veearts een gips rond haar been doen. Veel makkelijker dus. Haar voorbeen was ook goed kapot maar gelukkig moest er niet gehecht worden. Ze heeft nu ook een verband aan haar voorbeen. Ik ben behoorlijk boos! Boos! Ik had de eigenaren al aangesproken over dat de barn moest gemaakt worden. Sugar had DC in de barn gerent en had haar daar opgejaagt zeg maar. Ze was toen met haar beentje onder het metaal gekomen. Ik heb die mensen gesmeekt om er iets aan te doen, maar ze negeren me gewoon. Ik ga nu een andere plaats zoeken voor DC en ik ga ook naar het gerecht. Mijn beestje was daar nog maar 4 maanden en heeft nu al 4 keer haar benen bezeert, waarvan een gehecht moest worden.
Duim voor me dat ik snel iemand kan vinden. Het is hier zo ontzettend moeilijk om een plaats te vinden voor een paard.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 11:45

Beterschap.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 12:17

Jeetje! Dat ze daar niets aan doen zeg! En wat een pech toch weer, snap niet dat het altijd DC is en niet Sugar. Nouja sterkte ermee! En ik zal voor je duimen dat je snel iemand vindt!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 12:19

ik snap het wel syph DC zal suger niet opjagen en andersom wel
arm klein ding
geef em maar (weer) een dikke beterschapsknuf van mij!
Lovers
en ik duim voor een goede veilige plek voor je paardje(s)

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 14:30

ach goshie... arme DC... geef je dr een dikke knuffel van me??

Kusje,
Frederike

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:43

Och jeetje, wat vervelend toch weer Verdrietig ! Ik wens jullie veel sterkte en hoop maar dat ze er niets blijvends aan overhoudt Scheve mond !

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 15:25

he bah! arme DC... ik hoop dat je snel een goed plaatsje voor haar kan vinden,arme meid!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:58

jeetje, wat vervelend Scheve mond

ik hoop van harte dat je snel iets anders vindt voor die kleine! Lovers

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:55

Beterschap met DC! We vinden het heel zielig voor jullie... Ik wilde al zeggen dat er bij ons wel plek is, maar ik denk niet dat je elke dag zo ver wil reizen...