Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

:P met de naam van mijn pony en een foto

gollempje schreef:een beker!

Sanniiy16 schreef:Wat voor een bordje Sanne, van hout of een tegel?een naam bordje:P met de naam van mijn pony en een foto

Sanniiy16 schreef:Van hout dat ziet er mooier uit
meelen schreef:Sanniiy16 schreef:Van hout dat ziet er mooier uit
Okay, en wat zou dat dan mogen kosten?

timokyana schreef:een doek,zon schilderij doek.

Sannert schreef:timokyana schreef:een doek,zon schilderij doek.
Mee eens ..
Of muurschildering ..

. En niet te vergeten, ik heb ook nog een schabrak en zweetdeken (in het wit) waar ook zijn foto en naam op staat. Als je wilt weten waar ik het allemaal heb laten doen en hoeveel het gekost heeft vraag je het maar want om hier nu een hele lijst neer te zetten

Lili schreef:Hoi,
Ik heb een t-shirt met de foto van mijn pony erop.
Die heb ik laten maken bij de HEMA voor €12,50.
Verder heb ik een drinkbeker met zijn foto erop en een schilderij van mijn pony die mijn ma zelf geschilderd heeft. En niet te vergeten, ik heb ook nog een schabrak en zweetdeken (in het wit) waar ook zijn foto en naam op staat. Als je wilt weten waar ik het allemaal heb laten doen en hoeveel het gekost heeft vraag je het maar want om hier nu een hele lijst neer te zetten
![]()
![]()
Groetjes Lili.

KirstenG schreef:rij je wedstrijden? anders zou je een mooie foto kunnen maken van jullie beiden en dan een uitvergrootte versie natuurlijk..
of als je geen wedstrijden rijd een mooie foto laten maken met een supermooie achtergrond... ideetje?