Leuke eigenschappen van je paard.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Leuke eigenschappen van je paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 20:59

Hallo!
Ik weet niet of het in deze catogorie goed past, maar zou niet weten waar anders.

Ok, mijn vraag:

Wat vinden jullie de leukste en slechtste eigenschappen van je paard(en)?

Ik de leukste: Hij kan heeeel ondeugend zijn en is (meestal Knipoog ) ontzettend lief!
De slechtste: (Hij kan heel sneeky zijn, hij probeert je soms op manieren uit dat je het niet gelijk door hebt, en als hij een keer geen zin heeft in rijden dan vertikt hij ook om een beetje fatsoenlijk te lopen Huilen !

Nou ik ben benieuwd, dus brand maar los!! Haha!

Naamloos1

Re: Leuke eigenschappen van je paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 08:57

Niemand???

L0vee_J0ran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 09:00

Mijn paardjes doen allemaal kusjes geven..je kunt bij ons niet normaal door de stal lopen of je hebt al een kus ontvangen..Haha!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 09:04

Wat lief!!!
Dat doet ie van mij niet.. Huilen

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 09:06

Leuke kant van Kapri: Het is echt een paard met humor
Minder leuke kant van Kapri: Hij blijft me steeds uitproberen met allerlei truckjes

Kintagi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 09:16

Die van mij ziet ALLES als een speeltjes... (containers, emmers, waterslang, boekjes, brandslang etc etc etc) echt alles!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 09:24

@ Nickytje: Trippel blijft mij dus ook altijd nog uitproberen! Echt ook met allerlei truckjes. Haha!
@ Chaosgirl: Die van mij ook! Vooral een emmer, tassen wat er op de grond ligt of een bezem!! Is ook een favoriet! Haha

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 09:29

Positief: Mijn paardje is ontzettend werklustig, inteligent en meedekend. Als er problemen zijn zoekt hij altijd zelf naar een oplossing en hij is gewoon in de omgang een fijn paard Ja

Negatief: Hij is er ongeduldig, verveeld zich snel en je moet hem echt aan het werk houden want als hij zich te er verveeld begint hij met klieren.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 15:31

Leuk topic. Mijn paard maakt altijd zelf de staldeur open als ik vergeet de sluiting erop te doen.

Denk wel dat dit huishoort bij Paardenpraat. Zal even TEMen Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 15:34

TAO -> PP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 15:38

mijn paard is een enorme knuffel,
negatief... geen idee, sommige dinegn zijn wel negatief zoals soms niet willen luisteren of stil willen staan met opstijgen, maar dat heeft elk paard wel..

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 15:43

Over mn verzorgfjord Olaf.
Leukste: Lief, en soms is het een echte knuffelkont.
Minder leuk: Als ie ergens geen zin in heeft, dan laat ie dat wel merken .. met dressuur bv. Knipoog

Maar ik vind dat hij echt een heel vervelende eigenschap heeft, hij is wel eens ondeugend en eigenwijs, maar dat vind ik juist leuk Haha!

xxmichellexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 15:46

Leuk: Dat ze kusjes kan geven en dat ze stront eigenwijs is Tong uitsteken

Minder leuk: Dat het zon ongeloofelijke vreetzak is

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:29

mn pony zit altijd vol verrassingen(kom steeds meer achter der echte karakter) ze kan ontiegelijk lief en rustig zijn maar af en toe ook een echte kreng en niet te houden.

mn paard: schat van een beest altijd wel in om te spelen te stoeien of te kroelen pakt alles erg snelop(inrijden) en houd ervan om te werken 1 dag niet gelopen vind hij al erg. en vind buitenritten erg leuk nadeel: hij was toen hij nog hengst was af en toe erg vervelend(is nu inmiddels 7 weken ruin)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 06:31

leuk: ze steekt haar tong uit na het eten en blijft zo een tijdje met haar tong flapperen. Tong uitsteken
minder leuk; ze schrikt gauw, van de kleinste dingen

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:25

Positief : Ook al zitten er vliegen / dazen op hem hij blijft rustig kalm en braaf Lachen Ik doe er natuurlijk wel alles aan om te zorgen dat er zo min mogelijk op hem zitten maar toch is het fijn dat hij zich er blijkbaar niks van aantrekt..Zelfs van dazen niet..
Negatief : Uhmm eigenlijk weinig, alleen opzadelen vindt ie niet altijd even fijn Knipoog

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:55

Ik vind aan die van mij heel leuk dat ie altijd hinnikt als ik aan kom lopen, maakt niet uit of hij nou eten heeft of wat!
Hij is 1.78m zo'n grote jongen, maar toch een ongelooflijke schijterd!! Hij zoekt mij altijd op.. en zou het liefst nog op schoot springen bij wijze van!! Echt een schat!!

Negatief: Dat ie door zijn grote af en toe een beetje lomp kan doen, ineens een duw geven ofzo, waardoor je meteen aan de kant vliegt! Het is wel grappig dat hij dit zelf totaal niet in de gaten heeft!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:52

Mijn paardje loopt altijd blij, dat vind ik erg leuk.
Wat ik minder leuk vind, is dat ze altijd alles in de gaten houdt en overal naar moet kijken.
Rij je lekker ontspannen in de buitenbak,loopt er iemand over het erf, en hup, mevrouw moet even kijken wie dat is.
Ook vindt zij alle bak-kabouters. Minder leuk, maar niet echt irritant. Verder is ze heel lief.

LuckY___Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:46

Leuke eigen schap.. dat hij kussjes en zo geevt en dat hij ook echt met jouw knuffeld.. Haha! Haha!

slechte eigenschap.. dat hij zig heeeeeel erg goed kan aan stelle Scheve mond voor bijv. iets dat hij al 100 X heeft gezien of over gesprongen .. en dat hij dan OPEENS bang is Tong uitsteken
aanstel duzz.. maarja . zo is die ; haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 17:33

Leuke eigenschap: Altijd als ik aankom, al kom ik wel 3x achter elkaar in 10 minuten langs, geeft ze een luide hinnik Haha! .
Verder is ze intelligent, gevoelig en erg trouw.
En het is gewoon een ontzettend vrolijk en gezellig paard die dol is op aandacht Lachen .

'Slechte' eigenschap: Ze heeft een enorme truckendoos. En voor alles heeft ze wel wat in petto. Soms knap lastig.
Verder heeft ze een 'hekel' aan herhaling, daar moet ze niets van weten. Best irritant als ze bepaalde oefeningetjes moet doen.

LuckY___Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 18:19

ow ja .. mjn pony begroet me ook altijd als ik aan kom Haha! echt lief Clown

joketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:13

Positief: ze is superbraaf
Negatief: ze is vreselijk lui Boos!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 12:26

Niemand meer?

_Bolero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:30

Bo zijn sterkste goede eigenschap is dat hij op stal etc gewoon super lief is en voor de volle 100% te vertrouwen is, slaat of bijt nooit en luistert super!!
Zijn slechtere eigenschap is dat hij gewoon onwijs ongehoorzaam kan zijn tijdens het rijden, maar hij blijft eerlijk, zodra je gewonnen hebt geeft ie zich helemaal over en loopt ie de sterren van de hemel!!

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:31

Ze hinnekt altijd zo lief als je aankomt.
Pony met humor, moet wel vaak om haar lachen als ze weer eens in een rare positie staat te kijken naar me, of rare bekken trekken enzo.

negatief: ze kan erg lui zijn op buitenrit (behalve als we vlak bij huis zijn)