Het enige wat ik nu nog kan is janken. Gister was ik op de manege en ik had s avonds les om 20.00-21.00. Marcella (verzorgster van misty) kwam op de manege, ze stonden in de wei dus wij liepen naar de wei maar toen marcella aankwam zag ze nikkie ook al niet staan in de wei, maja ik hoopte dat ze ergens zou staan en probeerde niet meteen het ergste te denken. (nikkie en misty waren van de manege en niemand keek er naar om behalve marcella en ik)
Dus wij gaan zo naar een meisje en wij vragen waar nikkie is en zei weet het ook niet nou ik meteen janken

ze kwam naar buiten en zei ze is verkocht...nou ik had het niet meer en liep weg richting misty (de wei in) en alleen maar janken dus wij hadden ook alvast afscheid genomen van misty want ja je weet maar nooit als die egoistische banketstaaf haar ook weg doet.Later gingen we weer naar de kantine en kregen wat te drinken.
Iedereen deed heel rustig er over enzo :'ja ze moeten allemaal een keer weg'
nou de eigenaar van de manege heeft ons niet eens 1 keer aangekeken en we zijn m HELAAS heel vaak tegen gekomen en hij zei helemaal nix !!!
nou toen had ik les en heb heel de les lopen janken !!!
me moeder von het niet kunnen en heeft henk (manege eigenaar) later opgebeld en hij vertelde dit:
Zaterdag eind van de middag had ze een hele erge koliek aanval en de dierenarts is er bij gekomen en die had dr onderzocht en die zei dat ze alleen kon blijven leven als ze naar die kliniek in utrecht ging maar hij zei ook als je van dit diertje houd laat je m in slapen ze heeft veel te veel pijn en dat hebben ze gedaan !!!!!

als ze nou verkocht was kon ik dr nog 1 keer zien afscheid nemen maar dat kan nu niet meer

MIJN MEISSIE ZE IS ER NIET MEER AL 1,5 WEEK !!! IK WIST NIX !!! Ik hou van je lieverd !!! ik zal je nooit vergeten !!!
" uit het oog ben ik je verloren maar in mijn hart ben je herboren !!
xxxxxxx aan mijn liefje ik zal je missen !!!
Linda

ps lisanne en priscilla nix zeggen tegen de kleine kindjes en die andere kindjes op de manege die mogen het niet weten eigenlijk alleen ik en marcella maar ik kan het niet voor me houden als jullie nog foto's hebben van dr wol ik die graag bij laten bestellen