Iets meer dan een maand geleden werd hij kreupel door overbelasting van zijn rechtervoor schouder. ik mocht hem gaan verzorgen en stappen onder het zadel. ik ben hem echt leren kennen en hij mij en we zijn ontzettend naar elkaar toe gegroeid.
het eerste plan was dat hij in de wei mocht uitrusten, het is namelijk een arabiertje die niet zo goed tegen drukte kan en zich ontzettend op zat te fokken omdat hij er maar 3 uur uit was per dag...
maar toen hoorde ik dinsdag dat hij niet naar de wei ging maar verkocht zou worden aan de handelaar.....ik heb echt gehuild totdat ik geen traan meer over had.
toen gisteren hoorde ik toen ik aankwam dat hij rond 2 uur opgehaald ging worden. heb nog snel heel erg veel foto's gemaakt. hij wou absoluut niet geladen worden en vond het allemaal heel erg eng. hij heeft toen hij in de trailer stond bijna alleen maar achterom gekeken.......
ik mis hem heel erg en ik hou ontzettend veel van hem
ik ga nog proberen te achterhalen waar hij naar toe is gegaan en hopelijk kom ik er dan achter dat hij een mooie grote weide voor zichzelf heeft...
DAG LIEVE