Eergister werd Joop's oog dik, dus ik met zalf smeren, hij heeft nl. een of andere allergie en dan gaat zijn oog ontsteken. Gisterochtend in de haast vergeten te kijken, 's middags met de lunch was het één grote verschrikking. Ipv 1 waren ze alle 2 dik, één zat al dicht en de ander zag er gewoon vies dik uit. Echt zo zielig!
Ik heb de hele tijd, tot ik naar bed ging, met zalfjes, cremetjes en andere prut gesmeerd (het rampenplan, het was ect goed mis). Zo zielig om te zien, zijn oogleden waren helemaal dik en 's avonds leek het of er 'zakjes' met pus zaten. Het leek dus eindelijk de goede kant op te gaan (hoogste punt was bereikt). Allebei zijn ogen zaten inmiddels dicht, hij was helemaal suf en wilde niet meer dat ik aan zijn hoofd zat. De tranen stonden in mijn ogen, het was zo ontzettend zielig.
Toch maar naar bed gegaan en vanochtend vroeg op om weer aan de smeer te gaan. Z'n oogjes waren alweer 'open', maar hij wilde nog steeds niet dat ik eraan zat. Toch maar (met hulp van paps en mams) schoongemaakt en zalf erin.
Mijn vader vroeg of hij de DA moest bellen, waarop ik zei dat het er nu wel beter uitzag (nog steeds écht verschrikkelijk), maar dat het erger was dan ooit tevoren (aan 2 ogen, was altijd 1 en echt enorm dik, zo zielig). Mijn vader ging toen ik naar mijn werk ging dus toch de DA bellen, gewoon voor de zekerheid. Mijn arme arme Joop, het idee dat hij deze zomer vanwege die allergie weer een aantal keren ontstoken ogen gaat krijgen is vreselijk, maar dat het elke keer zo erg zou zijn... Arm beest! Ik hoop maar dat de DA een fenomenaal idee heeft en dat hij in no time van zijn dikke oogjes af is, want dit is echt helemaal niets...