Jeetje dat van dat flauwvallen had je me nog niet eens verteld! Ik heb jullie geloof ik ook wel erg lang van jullie eten gehouden
Ik heb geprobeerd al het mooie van het veulen af te kijken, maar er zit zoveel moois aan dat het me na 2 uur nog niet gelukt is.
Ohw, wat een plaatje en begint inderdaad al aardig praatjes te krijgen. De merrie is heel beshermend naar het veulen, waardoor het veulen nog niet zoveel in handen is geweest als je eigenlijk zou willen, dus dat ik eerst probeerde haar een beetje bij te sturen om met mams mee naar binnen te gaan, steigerde en bokte ze dat het een lieve lust was. Toen ze eindelijk voor de box stond, waar mams inmiddels al in stond, bleek het toch wel gezellig te zijn om geaait en geknuffeld te worden, in ieder geval leuker dan bij inmiddels redelijk over de zeik zijnde mamma naar binnen te gaan
Maar uiteindelijk is ze toch maar gegaan.
Mede door dit toch wat eigenwijze gedrag heb ik maar niet geprobeerd of ze op de achterbank van mijn auto paste, ze ging vast niet meewerken, en ik denk Astrid en mamma Jet ook niet, ik heb haar dus node achter moeten laten
Het was idd een lelijk wondje bij Jet, maar fijn dat het nu gehecht is, dan heb je er geen zorgen meer over. Anders moet je toch blijven ontsmetten en daar is het een rot plek voor, want alles loopt zo haar oog in, bovendien had ze er dan vast een lidteken aan over gehouden.
Het was erg leuk en ik ga zeker vaker kijken, want nu veranderen die veulens zo snel!