Het binnenhalen ging niet echt gemakkelijk. De merrie is een ontzettende moederkloek en gaat helemaal door het lint als ze haar kind niet ziet. En dat kind begint nu eenmaal al een beetje eigenwijs te worden en loopt niet vlak achter haar moeder aan, vandaar dat ik enkele keren bijna door Jet onder de voet gelopen werd als ze zich omdraaide en terug wilde rennen. Met hulp van Jasmijn kregen we moeder en kind uiteindelijk in de stal waarbij het nog enige tijd duurde voordat Valencia de box in ging bij haar hysterische moeder. Ze vond het leuker om bij Jasmijn te staat
Tijdens het buitenlopen heeft Jet een wondje boven haar oog opgelopen, het was niet groot maar wel diep
dus toch maar de DA gebeld, het was toen al 20.30uur. De DA had nog spreekuur en kwam uiteindelijk om 22.45uur. Hij vond wel dat het gehecht moest worden maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Als de DA bij haar in de buurt kwam werd ze een beetje hyper. De praam had geen enkel effect dus uiteindelijk heeft ze een prikje gekregen waarna het gelukkig goed ging. Even daarna toen we nog bij de stal stonden begon het allemaal een beetje te draaien in mijn hoofd. Ik ging maar even tegen de strobalen staan om een beetje steun te hebben maar voor ik het wist was ik even helemaal weg. Ik kwam weer bij toen Pim me op een stoel had gezet en mijn hoofd naar beneden duwde. Ik ben niet zo'n flauwval type (in mijn reeds lange
leven is dit de 2e keer dat ik flauwgevallen ben), maar ik denk dat het door de spanning kwam
. Gelukkig gaat nu alles weer goed zowel met moeder, kind als met mij.