vorige week was er de rawhidecup en ik zou eigenlijk graag weten wie er won bij de reining op zondag bij de pro's. Ik kon helaas niet heel de reeks afkijken dus wie kan het mij zeggen waar ik deze info vind of wie weet het?
ok bedankt ja ik vind het ook balen dat de belgen niet zo graag de uitslagen op internet zetten
Ik erger me daar ook op en het is bij zowat elke verening hetzelfde... Ik hoorde dat er niet zo veel volk was op de Rawhide (in tegenstelling tot andere jaren) Misschien wel voor de reining maar niet zo voor de andere onderdelen. Klopt dat?
De deelname viel inderdaad wat tegen, de jeugd was goed bezet opzich, de beginners (nsba) ook, maar de AQHA viel wat tegen, maar gelukkig wel genoeg deelname voor punten. De nsba was wel weer goed bezet, dat was wel leuk. Reining zou ik niet weten. De amateur reining was met 14 man bezet, dus dat viel niet tegen.
Ik denk tov van een aantal jaren geleden dat de opkomst van de wedstrijdruiters hier in belgië begint tegen te vallen op de wedstrijden....spijtig...Ik denk dat we allemaal naar nederland moeten komen!