Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat dit soort dingen gebeuren zeg!! Is toch nie normaal??
Bij onze vorige stal (was 1 bak voor dressuur en 1 voor western) had ik 'n cap mee naar onze (niet al te grote) kantine genomen. Ik had 'm ff op de bar gelegd en was 'm ff vergeten en ben naar de stallen gegaan. Later kwam ik terug en was ie weg
Het was gewoon zo'n 'oude' cap, geen veiligheidsding ofzo, dat ze daar die moeite voor doen
Waarschijnlijk is 't iemand van die dressuurstal geweest, want bij western reden we bijna niet met caps... Je kunt tegenwoordig nix meer laten liggen en het zullen heus geen arme mensen zijn die dat soort dingen jatten
ik zie het al voor me,lieke!
dat is toch niet normaal!!
Vorige keer was mijn nicht haar cap (Casco van 60 euro) vergeten, en een week of anderhalf later, toen ze eindelijk realiseerde dat ze hem kwijt was, lag hij gewoon achter de bar 
Yentl schreef:ik ben dan niet op wedstrijd gegaan maar op de manege wel zovaak mijn zweep!bij mij op 'stal'kan niemand iets jatten of het moet laura zijn,maar dan zie ik toch meteen dat zij het heeft...ik zie het al voor me,lieke!
echt stom ja ,en zoals ik lees ook sommige dure dingen zoals een hoofdsteldat is toch niet normaal!!
...
die caps lijken ook zo op elkaar. Nou jah toen toch maar een nieuwe cap gekocht, en meteen mijn naam erin gezet.
. Maar daar hadden ze hem gewoon in de zadelkamer ofzo gelegt en de week daarna kreeg ik hem weer terug.