De politie is erg blij met hem, ze hebben zelden meegemaakt dat een paard zo makkelijk en bomproof is, ook vind hij echt alles wel best, enige wat hij moelijk vind is een vreemde man op zijn rug daar hij ws in het verleden behoorlijk slecht behandelt is door een man, hij vind nl alle vreemde mannen wat eng, maar op een gegeven moment went dat wel.
hier de picca's en commentaar:
de 1e 4 zijn van de 1e training, ik erop en trompettisten erachter en paukenist in de bak:
Hier stapt 1 van de paukenisten even voor het eerst door de bak, ze vond het wel een gaaf paard:
Hier heeft hij voor het eerst zijn hoofdstel om die nog op maat gemaakt moet worden:
voor het eerst de trommels, tjonge,wat is hij onder de indruk he haha
En deze twee foto's is hij in vol ornaat met de paukenist die hem ook gaat rijden met prinsjesdag:
Foto's zijn niet allemaal van super kwaliteit omdat er een aantal met telefoon gemaakt zijn en het licht in de bak is ook niet super, maar ik hoop dat jullie zo een beetje een beeld ervan krijgen.

)
haha 
Wat geweldig ! Trouwens ik weet niet of je je het kunt herinneren (zal wel niet :p ) maar ik ben dat meisje wat met de dag van het aangespannen paard (utrecht) even met je gepraat heb
Over dat ik ook een showteam had enzo