Op vakantie naar Manege Lisiduna

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gabon

Op vakantie naar Manege Lisiduna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 13:39

Ik weet niet of het hier goed staat, en of er al een topic over is.

Wie gaan er nog meer met hun paard op vakantie naar manenge Lisiduna in Zeeland? Of zijn er mensen die er staan met hun paard? Ik ga er naar toe van 12 augustus tot en met 26 augustus.

Anoniem

Re: Op vakantie naar Manege Lisiduna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:15

VSW --> MA.

Sleis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 21:15

Eey!

Mijn manege ging vroeger altijd op 'ponykamp' naar Lisiduna... alleen is geloof ik een paar jaar geleden. Daar bleven ze dan een week, slapen, eten, strandritten, alleen is geloof ik het hoofdgebouw afgebroken en hebben ze nu een andere locatie...?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 21:51

Dan spreek je over meer als een paar jaar geleden , hoor..
Zoals het nu is, is al weer een jaar of tig, er zijn ondertussen al meerdere eigenaren/beheerders geweest, ook nu, zit het in een overgangsfase, met juridisch geharrewar, maar daar zal je als klant hoop ik niet zo veel van merken.
De lessen/ritten gaan gewoon door, hoe de sfeer nu is, weet ik niet, ik woon er vlak naast, maar kom meer in de winter op de manege.
Veel plezier

Sleis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 19:37

Valt wel mee, ik geloof dat ze pas sinds twee jaar een andere locatie hebben... daarvoor was het altijd daar.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 21:37

Sleis schreef:
Valt wel mee, ik geloof dat ze pas sinds twee jaar een andere locatie hebben... daarvoor was het altijd daar.

De locatie is nooit anders geweest, alleen het voormalige hotel/pension is gesloopt, maar daarnaast zit de manege en die staat al jaaaren op dezelfde plek.
Ik rijd er gem 4 keer per week voorbij, het had me toch moeten opvallen, als de manege ineens verplaats zou zijn(l.o.l)............

Sleis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 08:43

Haha ja ik snap 'm Knipoog Onze manegeruiters die een andere locatie hebben gevonden, niet de manege daar zelf Knipoog

heddeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 08:47

het is van ijgenaar gewiselt sins maart. het is nu nog slegter dan der voor. een plus punt de zee is er heel kort bij. je kunt er 24uur per dag met je paard op het strant

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 21:01

heddeke schreef:
het is van ijgenaar gewiselt sins maart. het is nu nog slegter dan der voor. een plus punt de zee is er heel kort bij. je kunt er 24uur per dag met je paard op het strant

Of het slechter is dan hiervoor, kan ik niet zeggen, maar dat is haast niet mogelijk, het ziet er in ieder geval veel beter uit, niet meer zo verwaarloosd als eerst.
Ook de eigenaar is niet veranderd, de beheerder is veranderd, voorlopig tijdelijk, totdat de uitspraak van de rechtzaak die loopt, is uitgeproken.
Dus niet zomaar wat uit de duim zuigen,en beter letten op je taalfouten.........

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 17:21

lees even mijn reactie bij het topic: strand rit bij Lisiduna

het ziet er echt niet uit, je wordt onvriendelijk ontvangen, kantine lijkt net een bruin cafe en dan de afzetting van de weides nog niet eens dichterbij bekeken (hekken met scherpe punten e.d.)

maar lees mijn reactie in dat andere topic ook nog even

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 20:09

Angelstears schreef:
lees even mijn reactie bij het topic: strand rit bij Lisiduna

het ziet er echt niet uit, je wordt onvriendelijk ontvangen, kantine lijkt net een bruin cafe en dan de afzetting van de weides nog niet eens dichterbij bekeken (hekken met scherpe punten e.d.)

maar lees mijn reactie in dat andere topic ook nog even

Heb net gereageerd in je andere topic....