Ik ben hem dus weer geen longeren, en dat was hij nog niet verleerd in ieder geval. Af en toe heeft hij nog de neiging een beetje om te draaien, maar krijg ik er wel uit. Hij is in ieder geval een stuk attenter op mijn hulpen dan een poosje geleden. Het enige waar hij in het begin voor wilde vertrekken was een rammeldoosje

Omdat in onze stal de spoelplaats eindelijk af en ingericht is vond ik het een mooi moment om hem eens helemaal af te spuiten. Dat vond hij heeeel erg griezelig, maar na een halve bos wortels besloot hij dat dat gefrot toch wel erg prettig is allemaal. En het lekkerste is natuurlijk om je hoofd afgedroogd te krijgen met een zacht handdoekje, en dan lekker onder je kin gekroeld te worden

Ik ben heel benieuwd hoe hij het in de toekomst gaat doen. Ik rijd nu toch heel anders dan een paar jaar terug. Nescio heeft tegelijk met mij moeten omschakelen naar een andere manier van rijden en andere hulpen, en dat is best lastig geweest. Sven kan ik van begin af aan zo gaan rijden. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden allemaal.