Vorig jaar al een paar gigantische klappen in mijn rug gehad toen ik fanatiek bokkende Welsh K aan het uitproberen was om te leasen. Bleek later dat het beestje 3 maand op stal had gestaan dus verwonderlijk was het niet maar zeer in mijn rug deed het wel

Ben er toen niet afgevallen maar mijn rug zat helemaal vast. Ben er 2 maanden voor in behandeling geweest bij mijn vader die fysiotherapeut is.

Dan vorige week de bokpartij van Mexx, ik voelde na 2 dagen al dat de hele boel in mijn rug weer verkeerd zat. Helemaal bovenin mijn rug ziet het gewoon moervast. Als ik hoest hoor je soms gewoon KNAK en dan zit het weer even lekker maar de hele boel lijkt in elkaar gedrukt.
Toen nog een heerlijk buitenritje gemaakt met Sarah waar ik er weinig last van had. Toen dezelfde dag Aldira nog gereden in de bak waar het al wat minder ging. Vooral doorzitten lukte me niet, alsof mijn hele rug in elkaar gedrukt werd. Dus nauwelijks een half uurtje gereden.
Gister ging het beter dus samen met mijn zus een buitenritje gemaakt op Aldira. Ze was ontzettend dribbelig dus ook al niet zo comfortabel

Tot Pliva ergens op een breed zandpad schrok en Aldira met haar super optrek-vermogen keihard weggaloppeerde. Ik kon haar nog net tegen de kont van Pliva aansturen waardoor ik in een klap weer stilstond. AU!

Gelukkig ging het goed en kon ik haar in een reflex stoppen anders hadden we nog een pad van een kilometer uitgegaloppeerd

Toen rustig stappend terug en voelde ik al...dat zit niet lekker.
En vandaag

Tja je moet er wat voor over hebben, straks pappie maar weer even bellen