Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook super dat je kwaliteit springmateriaal hebt, dan kan je je nog eens wagen aan een sprong! Je paard vindt het duidelijk peanuts, dat is wel zeker als ik het zo lees!
en in het ergste geval kom je niet door de finish...en daar kom je ook wel weer overheen
Zo hoog is een B-parcours nou ook weer niet(ik durf het
)
(zonder hindernissen lukt het haar ook wel aardig
) Mirte schreef:Over het algemeen zijn hannoveranen naar mijn idee geboren springers. Ze hebben er feeling voor, voor Z parcoursen spring ik altijd met een Hannoveraan, ik vind dat een ras wat gewoon lekker en makkelijk te rijden valt in een zwaar parcours.
Mirte schreef:Wow, super springafstamming, hij is zeker niet te koop?Ook super dat je kwaliteit springmateriaal hebt, dan kan je je nog eens wagen aan een sprong! Je paard vind het duidelijk peanuts, dat is wel zeker als ik het zo lees!
:D. Er staan wel eens Herannussen te koop hoor, er zijn er niet zo veel van maar af en toe kom je er wel eens eentje tegen. Wees gewaarschuwd, het zijn geen makkelijke paarden. Herannus zelf kon erg goed naar de sprong toe sliden zeg maar
:D.
:D.
, dan maar 2 meter hoog eroverheen. Leuk, op je dressuurzadel hoor
. Zeeeeer binnenkort maar eens langsrijden bij de prefered supplier, hihi.