gister zouden we een buitenrit gaan maken met ongeveer 15 mensen van school. Het weer zat niet echt mee en ging de buitenrit dus niet door.

We werden in 2 groepen verdeeld en je kreeg een paard, ik mocht op Penotti.

De 1e groep ging eerst een uur rijden, en darna wij.
De 1e groep kreeg een beetje les (gewoon stap, draf en galop), gingen even carrousellen en balkjes lopen. Niet echt bijzonder, maar de mensen in die groep waren ook niet zo goed. Toen gingen wij en dat begon goed..! Alle paarden bleven maar rennen want het was nu ook gaan waaien!

Maar na een paar minuten ging het beter. We hebben gewoon dressuur les gehad met een beetje wijken en aangaloperen vanuit stap ( werd penotti en een paar andere paarden erg heet van!!). Toen gingen we een paar sprongetje maken en toen zat het er weer op.
Het rijden was heel leuk, en ik ben heel erg blij dat ik toch mee gegaan ben.
Toen we door de stallen liepen, zagen we opeens een paard dat heel erg op een oud manege paard leek. En ja hoor het bleef onze lieve Duke te zijn!!! Wij helemaal blij en hij heet nu Magnum

Ik ben wel blij voor hem, want hier kan ie lekker buitenritten maken en ik de wei staan!
Lotte (zij is helemaal gek van hem) en ik gaan daar nog een keer rijden en dan gaat zij op Magnum....