Dus ik Bliksem lekker lang gepoetst.. En lekker opgezadelt en naar de bak gegaan. Vroeg een meisje van stal of we balkjes wilde lopen.. Ja hoor, is goed.. Dus zij balkjes neergelegd en wij met zn 4e gezellig balkjes gaan lopen. Eerst lekker in stap, deed ie heel erg braaf. Wilde ik net aan draven kwam mijn vriendin waarmee ik altijd buiten rijd enzo op stal. (t baasje van de pony waarmee ik elke vrijdag spring
) Dus wij afgesproken dat we de bossen in gingen. Ik bliksem weer in zn stal gegooit, en toen mn vriendin klaar was met poetsen weer opgezadeld.. En we zijn gegaan! Eerst moesten we een stuk over de weg, en dat ging echt super! Alleen witte bl;okken langs de weg waren toch wel een beetje eng, maargoed, te begrijpen hè.. Die bijten!
Eindelijk kwamen we weer bij de landweggetjes... Maar owowow.. Wat zaten daar veel dazen! Ben dus ook helemaal lek gestoken en arme bliksem ook!
We hebben bijna de hele weg gestapt, soms een rustig drafje erdoor.. En toen kwamen we eindelijk bij het ven!!! Zullen we erin gaan?? Jaa tuurlijk! Het was zo'n lekker weer!!!!
Cherrie die wilde ff kijken, en haar baasje gaat gewoon er langs staan en ze lopen er zo in.. Maar nee Bliksem niet hoor!! Daar zwemmen grote krokodillen!!!
Hij durfde gewoon écht niet!!!! Toen kwamen er nog 4 mensen van een manege in de buurt aanrijden.. Eerst wilde ze om t ven heen gaan, maar wij hebben ze even overgehaald dat ze er doorheen gingen. Maar nee, die pony's durfde ook niet!
Met zn 5e naar de andere kant gereden omdat eht daar minder stijl is.. Maar nee hoor, dacht je nou echt dat ze erin gingen? NOT!
Ik ben er toen weer langs gegaan (voor de 10e x) en jaja hij kwam eindelijk!!! Ik ben echt super ver erin gelopen en toen in t water opgestapt.. Mn laarzen zaten vol met water..
Toen hebben we eerst even wat gestapt en hij vond t super! En toen gingen we een stukje draven.... Owww wat zat dat lekker als ze zo half zwommen!!!
En bliks vond t echt super om te doen!!! Toen zijn we er ff uit gegaan en weer opnieuw erin.. Jumpt ie zo vanaf de kant ineens t water in.. Ik half er langs!
Nou weer lekker wat rond gereden enzo.. Weer ff eruit gegaan en ff t water uit mn laarzen laten lopen en heel even uitgerust.
Weer erop, en weer erin.. Maar Cherrie was al eerder erin dus die was al een heel stuk verder.. Spring bliksem er met een reuze sprong in, en gaat ie in galop naar cherrie toe, dus ik bonkte helemaal op zn hals en ik hing langs zn hals ik dacht echt daar gaaaaaa ik! maar nee haha ik kroop snel terug, maar ik was wel ZEIK nat!! Toen nog even wat openneer gestapt in t ven, en eruit gegaan en terug gestapt.. T was echt heerlijk en de pony's waren ook aan t genieten!Zaterdag gaanw e weer, maar dan doen we onze bikini's onder onze kleding aan, we nemen halsters enzo mee en heel wat spullen.. Zodat we lekker de hele middag kunenn zwemmen.
(Als het baasje van Bliksem het goed vind tenminste.. Want die doet m normaal gesproken zelf op zaterdag, maar ik rijd normaal de les met m maar hij gaat zondag weg dus dan wil ik een afscheid buitenritje maken..
)
! In de buurt van m´n vorige stal, was ook zo´n vennetje, waar ze altijd als het warm weer is, met de (manege) paarden/ponys in gaan. Ik wist niet of Dikke zo iets überhaupt leuk vond, dus ik ging maar gewoon mee, om te kijken. Zat meneer er als eerste helemaal
). Hij is er ook als laatste uit te krijgen
. Daarom vroeg ik altijd één van de meisjes op stal, of zij niet met hem wilde gaan. Nou, dat was bijna altijd knokken wie met hem mocht gaan }> !
!