Gister was ik een buitenritje aan het maken samen met iemand anders. Ik reed op een andere fjord en dat andere meisje reed op Albert. Toen we op een pad aan het stappen waren kwam er opeens iemand van onze stal ons tegemoet stappen en zei: 'ehm, er loopt daar een koe ofzow los...' dus ik zei voor de grap 'als het maar geen stier is
' maar dat was het dus wel!! hij liep gewoon los door het bos zonder iemand erbij ofzow, hij was uit zijn wei ontsnapt en liep daar volgens andere mensen al een paar dagen los, helemaal alleen
Nou dat fjordje waar ik op reed is bang voor koeien die in weilanden staan enzow (ja een fjord die bang is voor koeien
) maar eerst vond ze het nog niet zo erg en bleef ze gewoon bij de andere ponys staan. Maar op een gegeven moment kwam die stier dus op ons(de fjord en ik) afgelopen en rende de fjord keihard het andere pad op van de groep weg
komt dat beest achter me aan gerend!!!
dus ik snel door de bosjes hop weer terug via het andere pas naar de groep om ff die stier niet achter me aan te laten rennen }> en gelukkig kwam ie toen niet verder achter ons aan (hij was niet aggresief hoor, hij vond t allemaal heel gezellig maar dat fjordje dus niet. Hij ging trouwens snuffelen aan de andere ponys, hahaha) toen bleef ik tussen de andere ponys staan (als bescherming
)en toen hebben voetgangers hem in het omheinde gebied kunnen jagen en konden we weer verder rijden
. (nu staat de stier daar los met hooi en water
) Maar goed, dit was dus weer een hele beleving
wie heeft dit ook wel eens meegemaakt??
het was trouwens wel een lief stiertje hoor, hij was nog jong
hihi
(!) Gelukkig wassie nie kwaad ofzow. Dan zat je.....