Ze wilt dus erg graag dat ik de paarden s'nachts buitenlaat, maar ik liever niet.
Maar goed, ik wil er niet weg, dus wil ik Pompidou en Tamaartje ( Chester is ingeschaard) vanacht voor het eerst buiten laten. Het is toch zo bloedheet. Maar het gaat wel onweren!!

Pompidou is dus altijd echt zo'n stalpaard geweest, en is nu eindelijk rustig op het land. In het begin kon ze er geen rust vinden en bleef druk.
Nu staan ze vanaf s'morgens 7 uur buiten en gaan pas om half 10 naar binnen, en ze vind het heerlijk.
Het terrein is omheind met een (vrij verrot) houten hek, en binnenin bvind zich het weiland het looppad en de rijbak. De rijbak is omheind, maar het weiland toen nog niet, dus ze konden ook over het pad etc.
Nu hebben we het weiland bijna helemaal omheind met een mooi houten hek, en de stukken wat nog niet gedaan is, is gedaan met schrikdraad (waar geen stroom op staat/ kan)
Heel lang verhaal, maar het komt erop neer dat ik wil vragen wat jullie ervan vinden.
Ik vind het toch eng, mn paarden zo open en bloot s'nachts en in principe zonder toezicht.
Het is makkelijk te betreden (over hek klimmen) maar het hek is altijd op slot.
Wat vinden jullie?