Bokkers voor mee op kamp gezocht!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Bokkers voor mee op kamp gezocht!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 15:39

Haai,
Ik ga van de zomer naar een paardenkamp, zowel helpen als een keer zelf op kamp, Stal Bakels in Ransdorp, ik vroeg me af of daar misschien ook wat bokkers heen gingen. En anders of ze daar niet heen zouden willen. Knipoog De week waarin ik op kamp ga word waarschijnlijk samengevoegd met een andere wegens te weinig aanmelding, maar dan is het die andere week en dan kan ik niet Huilen . En ik wil heel graag een Gezellige week met allemaal paarden gekken en hele coole paardjes. Ik zelf neem mijn ijslander mee, en daar wil ik heel graag mee op vakantie en anders gaat dat niet door en dan kan ze nog niet in een wei.
Normaal rijd ik daar altijd op een hele coole draver, Nifty, maar nu wou ik voor de verandering mijn ijsco maar eens meenemen.
Het is een kamp met maximaal ong. 12 deelnemers, das wel relaxt, want ik was vorig jaar op kamp met 40 deelnemers!!!!!!!!!
Ik lag met 8 op een kamer, en aan het eind van de week wist ik net de namen van de mensen die bij mij lagen.
Ook is het buitenrijden daar heel gaaf, ik sta zelf in den haag, dus rij ik meestal op straat . Maar daar is zelfs een galopheuvel, is supercool, dan ga je een hele steile heuvel op galopperen, met Nifty is dat heel gaaf altijd, ben benieuwd wat mijn Ijsco daar van vindt. Ook is er een meertje waar we van de zomer misschien ook met de paadren in gaan zwemmen, en Jara (de ijsco) is dol op zwemmen alleen kunnen we dat bijna nooit. Dus wie wil pleazzzzzzzzz ook op kamp komen en voor de gezelligheid en zodat ik en mijn ijsje ook eens leuke dingen kunnen doen? Ik zit in de week van 29 juli tot 3 augustus
Ze hebben een website:
www.geocities.com/stalbakels
Dus kijk maar of het je wat lijkt, ik heb het daar in ieder geval tot nu toe super gehad, en dan misschien tot van de zomer!
-xxxPetra en Jara die heel graag een weekje in de wei wil Knipoog

germie

Berichten: 25954
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 15:48

doe de groeten maar aan Afke als je er bent!!!!!!!!!!
Ik ga daar niet heen, ook niet om te helpen, want ik heb namelijk geen vakantie, maar ik heb AFke wel een keer ontmoet.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 18:30

Afke komt hier ook!
Bliksem (de pony die ik t vertrouwen ind e mens weer terug heb gegeven, en die ik nu nog steeds rijd Lovers ) komt van haar vandaan.

Maar nee ik ga niet bij haar op ponykamp, helaas.. Ga al op 2 ponykampen en dat ivnd ik wel genoeg!