Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, daarvoor was hij een paar maanden mijn verzorgpaard. De vorige eigenaar moest hem wegens tijdgebrek wegdoen, dus kon ik hem kopen (jammer voor haar, gelukkig voor mij). Het is een heerlijk relaxt paard, zeer nieuwsgierig en ook superslim. Ik zeg altijd net een hond (pootjes geven, emmer oppakken, bezem pakken en aangeven, kan zelf deuren openmaken en hij weet ook precies op welke draden er stroom staat en op welke niet). Z'n grootste passie is vreten (geldt volgens mij voor veel paarden als ik het zo lees). Sinds de zomer vorig jaar ben ik begonnnen met westernlessen en we vinden dat allebei erg leuk, ook maken we graag een bosrit en doen vaak natural horsemanship oefeningen in de bak.Citaat:Op 2001-02-09 11:40, schreef Mieke:
Hoi Ineke, ik ben zeer te spreken over New Forestpony's. Als kind reed ik bij een manege waar ze alleen dit ras hadden en er ook zelf mee fokten. Zeer brave, veelzijdige en mooie pony's vind ik het. Ben er ook nog nooit afgevallen en dat zegt genoeg want zo'n vaste zit heb ik nou ook weer niet...