Horselover in Heino/Hierden(?)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

abcde123

Horselover in Heino/Hierden(?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 10:41

Ik weet niet of het hier hoort..

Verkopen ze bij horselover ook HH spullen?
En nog andere leuke dingen? Lachen

dollie83

Re: Horselover in Heino/Hierden(?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 15:06

zou zeggen ga gewoon kijken.
iets leuks hebben ze altijd wel

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 18:58

Ik heb goede ervaringen met Horsepower in Heino (Horselover).
Ze verkopen ook HH.
Leuke, grote winkel met deskundig personeel, ennnn.....gratis koffie!!!! Mijn vriend gaat altijd graag mee, ik neus dan de hele winkel door en hij zit lekker aan de bar koffie te drinken!
Haha! Haha!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:56

Jaaa leuke winkel hoor, veel keuze en nette prijzen.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 01:38

Yetse schreef:
Ik heb goede ervaringen met Horsepower in Heino (Horselover).
Ze verkopen ook HH.
Leuke, grote winkel met deskundig personeel, ennnn.....gratis koffie!!!! Mijn vriend gaat altijd graag mee, ik neus dan de hele winkel door en hij zit lekker aan de bar koffie te drinken!
Haha! Haha!

juist dat deskundig personeel vind ik wel meevallen. ik kom er graag, maar zorg wel dat ik goed ingelezen ben. de prijzen zijn goed, en de kwaliteit ook. ik ben erg tevreden, alleen juist niet erg over het personeel. ze konden mij niets vertellen over de werking van een bepaald bit, en toen ik een bokkebitje/ Utrechtse stang wilde, wisten ze niet wat het was, terwijl ze in de winkel hingen. ook toen ik voor een westernzadel kwam, ze gaven me een singel van 45 cm voor een E-pony, 'want de singelriem (tie strap, ook nooit van gehoord) was erg lang (ja, die moet er twee keer omheen en dan door de tie strap holder). bovendien wisten ze niets over westernzadels, dat gaven ze ook toe. maar ik vind wel dat je moet weten wat je verkoopt...

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 14:33

Tsja, merrieveulen, dan heb jij waarschijnlijk minder geluk gehad dan ik!
Ik heb goede ervaringen met het personeel, ik weet wel dat ze minder ervaring hebben met mensport en western, het is een engels-gerichte winkel.
Veel mensport hebben ze niet daarzo.
Voor mensport ga ik naar Tweespan, die weten wel waar ze het over hebben.
Western heb ik geen ervaring mee.
Maar voor allerhande dingen (dekjes, hoofdstellen, peesjes, rijlkeding etc) kun je er goed terecht!
Ik heb er zelfs mijn Petrie laarzan laten aanmeten! Pasten prima toen ik ze aangeleverd kreeg! Ook mijn lederen longeersingel met tig ringen eraan komt daar vandaan!
Maar volgens mij heeft iedereen wel eens wisselende ervaringen met winkels!
Groeten van Yetse

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 14:37

denk ik ook! het is inderdaad alleen geweest met dat bitje en een westernzadel, verder vraag ik eigenlijk ook niet, meestal weet ik waarvoor ik kom. wat ik wél vind, is dat je soms niet begroet wordt als je binnenkomt. wel bellen ze netjes gelijk als je bestelling er is, dat vind ik ook fijn. het is een prima winkel, maar over sommige dingen horen ze toch beter te kunnen informeren. over de producten ben ik wel supertevreden, ik heb een deken laten borduren voor een keuring, en dat was meer dan mooi! en niet duur...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:33

HAR --> PP.