Toen ik aankwam moest ik me melde met de intercom en het hek ging open. In alle paddocks waren paarden los, en Razin stond in de achterste. Toen ik eraan kwam rijden ging haar koppie omhoog, ik deed het raampje open en riep haar. Ze kwam helemaal blij op me af rennen!

Trailer geparkeerd en ik kon niemand op het terrein vinden. Ik heb Razin er uitgehaald en het was nog niet eenvoudig om haar de beschermers om haar benen te krijgen, want als ik haar vastmaakte aan de trailer ging ze meteen hangen dus toen maar los, maar dan ging ze steeds draaien en om me heen lopen. Uiteindelijk was voor gelukt en ik ging haar laden. Ik had haar nog nooit in mijn eentje geladen maar gelukkig liep ze zo achter me aan de trailer op. Maar toen moest ik natuurlijk naar achteren om de stang vast te maken, voordat ik haar kon vastzetten. Dat was nog een gedoe want ze wilde naar achteren lopen en zich omdraaien, maar uiteindelijk kreeg ik met al mijn kracht de stang erachter.

Toen moest nog de klep van de 2paards omhoog, waarvan de luchtvering stuk is. Naar beneden gaat nog wel, maar naar boven.... pffff. Het lukte en aangezien ik nog steeds niemand zag, ging ik maar weer richting huis.
Maar het automatische hek ging niet open en bij de uitgang zat geen intercom. Ik moest over een muurtje klimmen om weer bij de ingang van het hek te komen en toen heb ik weer aangebeld. Er kwam toen nog iemand met quadrisol die ze nog een paar weken krijgt en ik heb even over het voeren gepraat.
Toen reed ik naar huis terwijl het steeds donkerder werd en de zon wegzakte. Om 23.20 was ik thuis, en heb Razin uitgeladen. Ze was blij weer terug te zijn maar was heel druk in haar box. Ze had ontzettende honger en toen ze eten had gekregen was het goed. Zometeen naar stal, kan ik haar weer even verwennen en lekker poetsen enzo!