Twee jonge paarden onder het zadel!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kendra

Berichten: 8731
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Twee jonge paarden onder het zadel!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 21:04

Sinds twee weken staan onze 'jonkies', Sil en Natas bij een africhtingsstal om aangereden te worden. Vanmorgen zijn we voor het eerst wezen kijken. Nou, Lieneke (zo heet die dame waar ze staan) zit er al op! Dat had ik natuurlijk al gehoord door de telefoon, maar nu heb ik het ook gezien. En ze doet het leuk! Ik vond het wel eng hoor, je paarden 'wegbrengen', maar ja, op m'n 40e zag ik het toch niet meer zitten om zelf nog een paard in te rijden. Ik ben hartstikke tevreden, ze is lief voor m'n paardjes, wel resoluut natuurlijk, maar supereerlijk en ze tut ook wat met ze om, gewoon leuk dus. Ze kunnen allebei al stappen en een beetje draven en halthouden, super! Ze pakken allebei het werk gemakkelijk op en volgens mij vinden ze 't ook leuk. Natas heeft het tussen de oren wat moeilijker en Sil vindt het moeilijk om z'n balans te vinden, maar ik twijfel er niet aan: dat komt gewoon goed!!
Laatst bijgewerkt door Kendra op 17-06-02 07:33, in het totaal 1 keer bewerkt

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 23:12

leuk zeg dat het zo goed gaat, mijn pony gaat 7 juli weg en word hij ingereden. vind het best moeilijk om hem te missen maar ik ga er 1x per week heen.