Eenmaal daar om negen uur aangekomen heb ik een rondleiding gehad door het bedrijf en heb ik een groot deel van mijn collega's ontmoet. De rest van de ochtend en middag kreeg ik uiteraard allerlei nieuwe informatie toebedeeld die ik maar eens moest gaan bestuderen en leerde ik de computerprogrammatuur kennen en luisterde ik mee met een collega. Rond zes uur ben ik naar huis gegaan.
Eenmaal thuis stond het eten al voor me klaar (wat een gemak

De volgende ochtend had ik dan ook behoorlijk wat meer moeite met het opstaan, maar.. ik was op tijd op mijn werk. Wederom meegeluisterd en zelf wat aan het knutselen geweest met de computerprogramma's en wat orders ingevoerd.
Donderdag was de laatste dag van deze week. 's Ochtends heb ik meegelopen in het magazijn en mij bezig gehouden met de binnenkomende goederen. 's Middags weer meegeluisterd en bestellingen ingevoerd en verder weer wat geknutseld en getoverd met de programma's.
Mijn indruk van deze week???? Erg vermoeiend, veel informatie en erg leuke collega's. Hopelijk ben ik volgende week minder moe, maar dat zien we dan wel weer.

Volgende week ga ik wederom in de middagen meeluisteren, bestellingen invoeren en dingen opsteken. In de ochtenden doe ik verschillende dingen. Dit zijn dingen als.. meelopen bij de boekhouding, uitgaande goederen, de borduurafdeling enz. enz. Ik moet zeggen dat ik het wel ontzettend leuk vind om op alle afdelingen mee te lopen zodat je ook wat achtergrond informatie tot je beschikking hebt.
Enne.. ik geloof (aan de tijd te zien) dat ik nu maar gauw eens mijn bed op moet gaan zoeken...