pas op met hoef en zool!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
musje

Berichten: 295
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Haarlem

pas op met hoef en zool!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 12:46

Ik weet dat ik dit berichtje al bij medisch geplaatst heb maar toch wil ik ook hier:

iedereen waarschuwen voor een nieuw middeltje tegen rotstraal. dit is een spuitbus met een blauwschuim er in wat de straal schoon maakt en ontsmet en vervolgens een soort teerlaag eroverheen legt. het werkt erg goed en ik heb er zelf veel baat bij gehad maar........pas op voor de hoefballen en de kootholtes!!!!! het kan daar namelijk brandwonden en irritatie plekken op ahterlaten dus voor gebruik deze plekken even insmeren met uierzalf!

Ze hebben mij dit niet in de winkel verteld maar mijn hoefsmid g=had dit bij een ander paard gezien en waarschuwde mij. gelukkig ging het bij mij goed maar beter voorkomen dan genezen!

overigens werkt het verder erg goed en is het voor de stralen ongevaarlijk.

gr musje
_________________


Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:39

hoe heet dit middeltje?

helpt het ook goed?

"Het hoofd van een welsh Cob, de actie van een Hackney en het lange haar van een Shire"......Balou?
http://www.depaardenbazaar.be

musje

Berichten: 295
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 13:51

het is volhens mij van het merk hoef en zool en ik heb echt geen idee hoe het heet ( ik zal straks wel even kijken)

het werkt echt heel goed. mijn paardje had op 4 benen rotstraal en ik heb het er nu een stuk of 7x opgedaan en nu zijn al twee stralen goed eentje bijna helemaal goed en eentje in ieder geval een stuk minder rot. het kost 21 euro en je kan het ik denk ongeveer 10 op 4 hoeven sprayen. super resultaat maar as dus wel op!

gr musje

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 15:47

crosspost.

Staat ook al bij medisch daarom hier een slotje

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 105 bezoekers