ik en een vriendin hebben samen 5 ponys,2 katten,1 konijn,4 kippen/een stel kuikens en een gans..
maar nu hebben we gisteren gehoord dat onze brug weg moet omdat er 1 man met zoon luxe boot niet onder door kan..
maarja 1 van onze shets is drachtig dus we meoeten er gewoon bij kunnen en die beesten moeten van het land af kunnen voor beweging
maar nu hebben die mannen van de gemeente en waterschappen enzo(weet niet precies het waren heel veel verschillende mensen)
dat we wel aanvraag kunnen doen voor een nieuwe brug..
maarja dan moeten we die vergunning voor die nieuwe brug wel krijgen..
maar dat is dan niet het laaste..
we zijn allebij nog geen 18 dus hebben geen goed betaalde baan en na de zomer moeten we beginnen met onze studie enzo
Dus wij hebben helemaal geen geld voor zoon nieuwe brug..
en dan komt daar ook nog eens bij dat 1 van onze ponys nu al bijna niet over de brug gaat..door het water
moet je nagaan als de brug 2 keer zo hoog moet!
die man heeft nu zoon vet mooi ding waar die zijn boot kan neerzetten waardoor die niet onder de brug hoeft te varen maar dat vinden ze te ver lopen.
(wel 300 meter!)
maarja heeft heeft nu een advorcaat enzo ingeschakeld dus we hebben geen benen om op te staan tegen over hem..
ik ben nu ook al vet vaak door de krant gebeld en die zijn ook al een aantal keer langs geweest..
en de tv wou ook nog langs komen ofzo..
echt vet veel gezijk..
sorry ik moest het even kwijt..
weten jullie misschien hoe je een brug kan bouwen die wel stevig genoeg is maar niet te duur?
(nu jammergenoeg dus wel).