Als ie het heel schokkerig doet moet je eerst op onderbreken drukken en dan ff een hele tijd w8en en dan doet ie wel gewoon, dat doet ie namelijk bij mij ook.
ik weet dat ik dit topic nie gestart heb maar ik ben wel degene op t filmpje dus vandaar dat ik dit zeg
t heeft lang geduurt voor ze t zo deed hoor... 3 middagen geprobeert te lokken,,, zonder resultaat... toen zelf op de pallet gaan zitten met shelly aan de hand... toen vond ze t wel interessant maar ze vond t maar een vaag id dat ze EROP moest gaan staan... (tjah).. uiteindelijk ben ik voor haar uit gaan lopen zo de pallet op en shel aan het halster + touw.. toen heeft elise (die dit topic gestart heeft) geholpen door van achter te 'duwen' en toen stapte ze erop ... die methode aan gehouden en uiteindelijk deed ze t ook zonder dat 'duwtje van achter' (meer een aanmoediging naar voren)
dus t ging allemaal niet vanzelf maar samen kan je in vd ook wel veel bereiken.. ze vond t echt eng,,., nu staat ze al op een kuilgrasbaal zonder angst...
Ik doe geen vrijheids-dressuur met mijn pony, maar op de manege hebben we pony's wel eens laten knielen of op de bovenkant van zo'n gymkastje gezet met die shetlander kun je het misschien iets hoger proberen??