Omar update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Omar update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 22:33

Het gaat nog steeds goed met ons.
Onder het zadel zijn we nu bezig met de galop.
De ene keer gaat het wat beter als de andere keer, maar we gaan vooruit, dat is het belangrijkste, toch?
Verder heb ik vorige week nadat ik gelongeerd had eens het andere uiteinde van de lijn aan het bit geknoopt en ik ben erachter gaan lopen. Hij snapte het in een keer!!! Lovers Lekker ventje toch.
Drrrrrraf was ook leuk, alleen moest ik erg hard rennen Schijnheilig

Verder vandaag weer gezien dat hij me echt leuk vindt.
Ik ging namelijk hardlopen, nadat ik had gereden. Even thuis omkleden. Dus ik kwam weer terug (ik loop het landweggetje waaraan omar staat uit en terug). Ik ren richting de wei, hij komt braaf aanlopen, maar toen liep ik voorbij, die bek van 'm ik had echt een fototoestel moeten hebben. Echt heel cool!
Toen ik terugkwam liep ik ook weer voorbij..... Hinniken dat íe deed, hij wilde mee en snapte er echt helemaal niks van Lovers Echt heel leuk als je ziet dat een paard je zo erg herkent!

:evaw:


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 22:46

aaaaaaaaaaah dat is nou echt lief volgens mij zou lot het geen eens door hebben als ik langs kom rennen.. maarja ben dan ook niet zo sportief!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 23:16

Nimber schreef:
volgens mij zou lot het geen eens door hebben als ik langs kom rennen

En volgens zou Pablo alleen maar even opkijken om vervolgens zich weer bezig te houden met de belangrijke dingen des levens: het zoeken van het perfecte grasprietje... Tenzij hij er net op dat moment uit wil natuurlijk, dan mag je hem niet voorbijlopen Lips are sealed

Echt leuk dat het zo goed gaat met Omar en dat hij zich zo aan je hecht. Maar ben je niet bang voor de dag dat hij verkocht zal zijn? Dat zou ik namelijk wel heel erg hebben.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 07:50

Katrien schreef:

Echt leuk dat het zo goed gaat met Omar en dat hij zich zo aan je hecht. Maar ben je niet bang voor de dag dat hij verkocht zal zijn? Dat zou ik namelijk wel heel erg hebben.


Ik ben daar niet erg bang voor. Omar is eigenlijk het paard van de eigenaresse, alles mag weg van haar behalve Omar. Daar komt bij dat als je een paard van 10.000 gulden koopt je 'm altijd laat keuren. Laat Omar nou OCD hebben, hij komt dus nooit door de keuring heen. Als ik naar mezelf kijk zou ik iig op zoek gaan naar een paard zonder zichtbare(toekomstige) problemen.
Als hij weggaat vindt ik het natuurlijk wel erg, maar als hij het maar goed heeft. Ik heb dan iig fijne herinneringen aan hem.
Ook denk ik dat ik eerder zelf wegga uit de regio (huizen te duur) en dat ik dan toch moet stoppen met hem rijden Huilen Maar daar denk ik nog maar niet aan.

:evaw:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 11:14

Lekker dat het met de galop steeds beter gaat, Aldira en ik zijn er ook nog steeds mee aan het knokken. En je hebt dus ook gelangeteugeld, grappig!! Ik heb het eergister weer gedaan met Dira, de tweede keer dus, en ook veel gedraafd, ik probeer haar wat te verzamelen zodat ik er niet achter aan hoef te rennen want zo super is mijn conditie ook niet Bloos Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 11:21

Eigenlijk was dat gelangeteugel (wat 'n woord zeg!) naar aanleiding van jouw verhaal met Dira Haha!

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, IASCrawler, MerelV, nick_en_ik, paljaslaura, Utixo en 93 bezoekers