Af en toe komen er eens een paar bijdehandte dametjes vragen of ze de pony "mogen borstelen". Ja hoor dat mag, aandacht voor dat beest is altijd leuk (niet dat hij anders niet verzorgt wordt, maar iig niet zo uitgebreid). Ze mogen zelfs "rijden". Het meisje wat er nu was kon alles best. het was de 3e keer ofzo dat ze er was (1e keer dat ik ze zag). Ze waren vanmiddag ook al geweest. Nu waren ze met z'n vieren. Ik heb ze heerlijk aan laten rommelen en van binnen in een deuk gelegen. Hoe 'n pony zo vier meiden in de leeftijd van 7 - 13 bezig kan houden. Ik ging Omar uit 't land halen en nam de geliefde shet maar even mee, aangezien ze anders al een uur achter 'm aan moeten lopen (hij voelt de bui al hangen

(NIET LACHEN!!!!) Charlie zakt door zijn benen, en ..... kruipt onder het onderste hekkie door, het ruitertje kon zich nog net voor het hek vastpakken en eraf laten glijden. Charlie ging lekker buiten het bereik van de meiden grasjes eten en telkens als ze in de buurt kwamen snel even draven

Uit eindelijk hadden ze 'm . Toen ben ik ( ik had inmiddels al 3 kwartier gereden) naar stal gegaan. Daar kwamen ze het hele verhaal opbiechten aan de eigenaresse. Het zadel was ook kapot (dat is minder leuk). Maar ja het was een naadje dus dat is zo weer gerepareerd. Ze zullen het alleen zelf moeten laten doen, want verder rijdt niemand erop. Ik denk alleen dat Charlie weer 4 meiden in de rij verzorgsters die kwamen en die gingen heeft toegevoegd...

Wat ik minder netjes van de meiden vond is dat ik in het land het hoofdstel terug vond. ALS ze al weer komen kunnen ze dat bij de eigenaar (heel aardig) gaan halen en die zal hen wel even vertellen dat dat zo niet langer kan natuurlijk.
Nou ja ik heb mijn lol weer gehad vandaag.....
Dankje wel Charlie!